Hallo
Weet u waarom SW deze informatie bijvoorbeeld " 96 interferentie genegeerd " geeft bij gebruik van de interferentiedetectiefunctie, waardoor het ze kan negeren?
Bedankt
Cdt
Fred
Hallo
Weet u waarom SW deze informatie bijvoorbeeld " 96 interferentie genegeerd " geeft bij gebruik van de interferentiedetectiefunctie, waardoor het ze kan negeren?
Bedankt
Cdt
Fred
Allereerst kunt u het vakje "toon genegeerde interferentie" aanvinken om een idee te krijgen.
Als u een gelast onderdeel met meerdere lichamen heeft, bent u geïnteresseerd in het vak "Inclusief interferentie met meerdere lichamen".
U toont het onderste deel van de functiebeheerder niet, er kunnen andere opties zijn die ervoor zorgen dat interferentie wordt genegeerd (meestal de hardware) (wetende dat de hardware wordt herkend op basis van de waarde van de aangepaste eigenschap "IsFastener" https://help.solidworks.com/2021/french/SolidWorks/sldworks/t_designating_part_as_fastener.htm).
Ik ben het met Stefbeno eens, het zijn de bevestigingscomponenten die standaard worden genegeerd.
Dank u voor uw antwoorden,
Aan de andere kant heb ik in deze montage geen schroeven of enig element van de boekenkast.
Als je ze "laat zien", wat zijn dan de componenten?
Dit zijn profielen die door mijn klant zijn verzonden, die ik heb geëxtrudeerd. Het vreemdste is dat dit niet gebeurt op een andere assemblage die dezelfde profielen gebruikt.
Hallo;
Zouden de profielen van uw klant niet toevallig een "IsFastener"-eigenschap op "0" (nul) hebben?
In dit geval worden ze beschouwd als componenten die moeten worden genegeerd in de verschillende detectiemodi (zoals bouten).
… Oeps, sorry @stefbeno het is een herhaling van je bericht (het zal me diagonaal leren lezen!)
Vriendelijke groeten.