Hallo
Vandaag heeft mijn bedrijf Solidworks 2021 + myCADservices Premium overgenomen,
Mijn vraag en welke tools zijn het nuttigst in myCADservices en wat zijn de meest voorkomende toepassingen alstublieft?
Bedankt
Hallo
Vandaag heeft mijn bedrijf Solidworks 2021 + myCADservices Premium overgenomen,
Mijn vraag en welke tools zijn het nuttigst in myCADservices en wat zijn de meest voorkomende toepassingen alstublieft?
Bedankt
Hallo
Het hangt af van uw gebruik van SolidWorks en uw branche.
Ik zou eerst zeggen de essentiële en onmisbare SmartProperties, dan SmartBom en Integratie.
Er zijn er natuurlijk nog veel meer. Neem de tijd om ze te ontdekken.
Ga naar deze pagina om aan de slag te gaan. U vindt er presentatievideo's en beschrijvingsbladen van de tools.
Als je vragen hebt. Kom bij ons terug. ;-)
Fijne dag.
Hallo @Snorlax,
Inderdaad, het hangt allemaal af van uw gebruik van SOLIDWORKS! Ik voeg de pdf-presentatie van de verschillende tools met hun gebruik bij, zodat het je kan helpen:)
Daarnaast wordt dinsdag een interview met het bedrijf SDM ACIER over de tools Sheet Metal, Batch Converter en EasyPrint vrijgegeven om u meer details en gebruiksvoorbeelden te geven! Ik zal het met jullie delen;)
Fijne dag! Coralie
Zoals @remrem het goed hebt samengevat, hangt het allemaal af van je gebruik.
Van onze kant gebruikten we Projectmanager veel (projectkopie met wijziging van de eigenschapsnaam..., in batch), maar sinds we onze manier van werken hebben herzien, is het verschoven naar een dagelijks gebruik van smartproperties, en zeer regelmatig gebruik van smartbom (stuklijstexport) en integratie (batch- en programmeerbare taakverwerking).
Met af en toe ook gebruik van andere hulpprogramma's.
Hallo @tous,
Bekijk dit zeer interessante artikel voor degenen die meer willen weten over myCADtools en hoe ze te gebruiken ! https://www.visiativ-solutions.fr/sdm-acier-vise-lentreprise-zero-dechet/
Fijne dag!
Coralie
Hallo;
In afnemende volgorde van gebruik:
Smartproperties;Integratie; Batch-omzetter; Projectmanager; SmartBom; Schoon project; BatchEigenschappen
-het gebruik van andere tools is anekdotisch -minder dan één keer per maand-
Ik zal eraan toevoegen dat, gezien het debacle van versie 2021.sp1 (alle tools waren ongelooflijk buggy en onstabiel - zie lijst BG gecorrigeerd in MyCadTools 2021.sp2 ) we zijn teruggegaan naar versie 2020 met persoonlijke creatie van tools en Macro "Huizen" om de tekortkomingen te compenseren.
Wees voorzichtig MycadTool blijft een zeer goede suite van tools, ik geloof dat Smartproperties, SmartBom en ProjectManager praktisch essentieel zijn en niet echt directe equivalenten hebben in Solidworks. (Ik maak me nog steeds zorgen over de volgende grote update -Redesign- gepland van de Smartproperties...)
Vriendelijke groeten
Hallo
Bedankt voor je feedback @MacLane. Inderdaad, met elke versie van myCADtools proberen we de door onze klanten gemelde bugs te corrigeren en reactief te zijn op de verschillende verzoeken en we zijn hier volledig transparant over.
Maak je geen zorgen voor SmartProperties! Als we werken aan een herontwerp van de tool, is dat juist om efficiënter te zijn in de evolutie van dit product, dat inderdaad essentieel is en waarvan we honderd verzoeken voor verbeteringen in behandeling hebben en moeilijk te integreren in de huidige versie.
Wat het product betreft, zijn er correcties in elk servicepack. Aarzel niet om eventuele afwijkingen die via de hotline worden gevonden, te melden en wij zullen ze zeker corrigeren.
Vriendelijke groeten
Philippe ROSSIGNOL / Visiativ R&D-afdeling