Bestanden openen

Hallo

Ik had graag willen weten of iemand software zou kennen die het mogelijk zou maken om .drf- of .tld-bestanden te openen

Dit zijn plannen die zijn gemaakt met de software tell 2005 en die vandaag de dag niet meer bestaan.

Bedankt

Hallo

Als u een Tell-licentie (ongeacht de versie) in uw bedrijf heeft, is het mogelijk om deze versie op elke werkplek te installeren door een TellVIEWER-code aan te vragen. Dit is een licentie die u in staat stelt om te werken met alle functies die de volledige versie van Tell biedt: zoomen, wijzigen, dimensioneren, uitvoeren van macro-functies, enz. MAAR de TellVIEWWER-code staat niet toe dat het bestand wordt opgeslagen. Deze versie wordt geïnstalleerd met de Tell-cd.

Als u geen Tell-versie in uw bedrijf heeft en de bestanden komen van een ander bedrijf, dan moet de persoon u voorlopig het bestand in DXF of DWG sturen.

Kunt u mij de naam van het bedrijf geven?

Vriendelijke groeten

De Tell-software bestaat nog steeds en wordt nog steeds ontwikkeld en doorverkocht. We zijn bij de Tell2013_V14 versie!

U kunt mij bellen bij Axemble zodat ik u, indien u dat wenst, alle technische informatie over dit onderwerp kan geven.

Vriendelijke groeten

1 like

Tell werd inderdaad gebruikt in ons bedrijf, maar de installatie-cd is nergens te vinden en slechts één werkstation (vrij oud) heeft de software.

Ik zou alleen in staat zijn om de bestanden op een andere computer te openen voor het geval het station met tell zou falen.

Bedrijf: Precitechnique

Dan kan ik zeker een installatie-cd voor je vinden. Het werkstation waarop Tell2005 is geïnstalleerd, moet een dongle (sleutel) op de parallelle poort hebben. U kunt deze sleutel verplaatsen naar elke pc met een parallelle poort. Aan de andere kant hebben nieuwe pc's deze poort niet meer en daarom zou het nodig zijn (om de oplossing duurzaam te maken) om een USB-sleutel aan te schaffen, we zouden dan een Tell2005-code voor deze nieuwe sleutel kunnen genereren. Andere oplossingen zijn mogelijk, wederom zonder de versie van Tell te veranderen.

U kunt ook een TellVIEWER (met n mogelijke gebruikers) installeren op een licentieserver enz ...

We kunnen erover praten als je dat wilt.

Voor de goede orde, ik zorg voor Tell sinds.... 1981 !!! :-)

Vriendelijke groeten

Ja, ik zou graag willen dat we een oplossing vinden.

Misschien kunnen we er eerst per e-mail over praten.

l.dadol@precitechnique.com

Bedankt