Een bestand openen in een hogere versie

Ik ga de hond uitlaten.... en mijn vrouw, ik ben over ongeveer 1 uur terug

de volumebody ontbreekt die zich in een map X bevindt

die ik via oppervlakteverschuiving heb gereconstitueerd en verdikt

Het is een echte pachworks jouw stuk 

welke van + is je hebt gebreken aan je afscheidsplan

+ je rondingen zijn niet super vloeiend

Kijk naar de breuk op het vlak van symmetrie

hier is uw deel in SW 2017 Ik heb uw deel verborgen, scheidingsregel G inclusief de functies indien gerelateerd

Mijn herbewerking wordt gemaakt door herbewerking van uw ext-oppervlakken (oppervlakteverschuiving

die ik heb verdikt en gesymmetriseerd

@+ ;-)

plan_de_joint_d_test_1.sldprt
1 like

Kijk naar mijn vorige antwoord 

Ik heb je toneelstuk voor je gemaakt in SW 2017

@+

1 like

Met 2020, na het openen van de referentie met je linkerdeel, betreft de enige fout die ik heb de laatste functie:

Die ik heb opgelost door dit lichaam uit het actiegebied te verwijderen:

Wat je waarschijnlijk niet veel helpt, tenzij dat precies is wat je bedoelde met "het gaat slecht".

Cdt

Inderdaad  GT22, het heeft veel gebreken, ik sta niet aan de top met deze software en toch ben ik erin geslaagd om een STL te maken en af te drukken.

Bedankt voor de correctie

@Sylk voor het linker stuk in 2018 geen probleem.

Omdat het slecht gaat, dat is het probleem in het begin

@ doe-het-zelf

heb je mijn deel terug kunnen krijgen in SW 2017

@+

@gt22 als ik het stuk open dat je hebt gecorrigeerd, heb ik dit in de toekomst:

capture.jpg

Ik begrijp niet waarom ik net de test heb gedaan en het werkt feilloos

SOLIDWORKS GEOPEND

je neemt het bestand direct en je zet het in het SW-venster

het zou moeten werken

@+ ;-)

Zo nee, wat moet u doen om opnieuw te beginnen?

Nou, het is nog steeds een gek ding, hetzelfde bestand dat op de oorspronkelijke locatie is geopend (het is niet goed en op het bureaublad (het is veel beter), levert niet hetzelfde resultaat op.

Het zou een link zijn met een ander verontrustend stuk, het stuk aan de linkerkant, maar wat te doen, om de symmetrie opnieuw te doen, maar anders, is het mogelijk?

Dat is wat ik doe, ik open mijn kamers altijd zo.

Als ik je kamer open vanaf het bureaublad, waar ik het heb gedownload, wordt het geopend met de vraag om een bestand te zoeken of te verwijderen, maar het wordt geopend.

Als ik het op dezelfde manier open, maar dan vanuit de map waar de andere documenten zich bevinden, is het alsof ik de beginsituatie heb

PS: zelfde probleem bij het openen in dubbelklik

@doe-het-zelf

Zoek het bestand en selecteer het linkergedeelte.

Dit bericht verschijnt omdat het pad van de database die in het bestand is opgeslagen, verschilt van het pad van gt22. Dit is normaal.

Dat gezegd hebbende, zelfs met het gt22-gedeelte heb ik de fout die ik hierboven noemde, die ik op dezelfde manier corrigeer.

Cdt

Hier zijn 2 YouTube-video's die ik zojuist heb gemaakt op de 2 manieren om te openen, vanaf het bureaublad en vanuit de map:

https://youtu.be/WZc6fbq5S8k

https://youtu.be/n1xwan-NVcQ

Hallo

Ik weet niet aan wie ik het juiste antwoord moet geven, hoe ik dat moet doen?

doe-het-zelf

Hallo

Aan de eerste die het heeft gegeven, of aan degene die je het meest heeft geholpen;)

Welke methode heb je gekozen?

Cdt

1 like

Nou ja, eerlijk gezegd geen, en omdat het goed werkt met de 2013-versie, blijf ik daar voorlopig.

Het is nog steeds raar dat een bestand dat met de 2013-versie is gemaakt , niet goed kan openen in de 2018-versie omdat je zelf vooroordelen moet hebben.

Trouwens, ik denk dat ik het met een andere versie heb geprobeerd.

doe-het-zelf

Mijn pogingen zijn waarschijnlijk niet relevant omdat ik ze onder SW2020 heb gemaakt. Ik hoefde echter helemaal niet te "bevooroordeeld"; Ik hoefde Solidworks alleen maar het pad te geven van het onderdeel waarnaar wordt verwezen in het project, wat niet abnormaal is zodra de locatie verandert. Wat betreft de fout die ik heb gecorrigeerd, het lijkt slechts een probleem te zijn van het ontwerp van onderdelen, of van het gebruik van de functie. Het laatste geval kan van de ene versie naar de andere veranderen.

Toch kreeg niemand dezelfde fouten als jij, maar we konden het alleen proberen met de versies van 2017, 2019 en 2020.

Daarom zal het enige relevante antwoord komen van een gebruiker die uw onderdeel kan testen met SW2018.

Zolang dit probleem niet is opgelost, moet de vraag dus open blijven.

Vriendelijke groeten

Het probleem komt van de rugleuning onder de scheidingslijn (volumetrische lichamen)

Dit documentbestand heb je nodig om te zien hoe het is opgebouwd

D: \Modellering\CAD-CAD-projecten\aero\Blade 200 srx\Bull\Torques\G.SLDPRT scheidingslijn

Dus vind dit bestand en plaats de alstublieft dank u

Hiermee kunt u de bouwschacht zien en deze netjes reinigen .

@+ ;-)

Nou hier is het bestand, ik had het al bijgevoegd op pagina 2 10e post, maar hier is het weer:

Aardige jongens, jullie zijn vasthoudend...

plan_de_joint_g.sldprt

HET IS DIT BESTAND IN BASISVERSIE SW 2013

D: \Modellering\CAD-CAD-projecten\aero\Blade 200 srx\Bull\Torques\G.SLDPRT scheidingslijn

@+