Ik ben nog bezig met het ontwerp van mijn goederenlift. Om te voorkomen dat iemand in het gat in de bovenste plaat valt, leg ik er voorlopig twee planken in. Ik zou graag willen dat ze opengaan als de kassa doorgaat. Snap je het wel? Maar wat is er dan nodig als verbinding...? Ik heb al alles gedaan wat nodig is om de twee planken als een tweedelig luik te laten werken, maar ik zou graag willen dat ze opengaan als de doos ze raakt... Oké voor jou?
Ik zal twee screenshots toevoegen om alles te illustreren.
de vraag is om de beweging in SW of in werkelijkheid te simuleren? - in SW: Ik weet het niet -feitelijk: + Allereerst beperk ik het luik tot de daadwerkelijke doorgang van het lichaam, zelfs als dat betekent dat ik een vast luik moet maken voor de doorgang van de bedieningsketting (die in ieder geval bij de tandwielen moet worden gecarthered). + Dan heb je ofwel de GT22-oplossing of de optie van een arm die aan het luik is bevestigd en die door het chassis onder de carrosserie wordt geduwd.
Als laatste, heb je een remsysteem gepland om te voorkomen dat het gewicht van de carrosserie het systeem (en de armen van de operator) meesleept?
Ja, ik ga alle benodigde beveiliging integreren, maak je geen zorgen.
Er komt een pedaal om de stuurwielen te ontgrendelen en een contragewicht om te voorkomen dat er te veel wordt geduwd om de belasting te vergroten.
Vergeleken met de loshoogte moet ik hem hoog genoeg zetten om mijn rug niet te bezeren, en dus moeten mijn luiken open blijven als ik boven ben. Ik denk dat ik de kist ga verlengen zodat de luiken altijd op hun plaats blijven. zoiets.
Hallo, rond het probleem, waarom verwijdert u het luik niet en plaatst u in plaats daarvan een veiligheidsbarrière!? zelfs als dat betekent dat er een hek moet worden geplaatst!
Persoonlijk zie ik in Solid niet... Zoveel als in simulatie mogelijk zou zijn met de contacten, de volumes van de onderdelen, maar gewoon door beperkingen, persoonlijk denk ik niet dat het mogelijk is, anders dan om configuraties te maken.
Ik heb het geprobeerd met een limietafstand (de totale reis van de lift hoge waarde en 0 in lage waarde), tussen de bovenrand van het lichaam en de onderkant van het luik; Op de weg naar boven werkt het, aan de andere kant, het luik sluit niet op de weg naar beneden...
In Parijse bistro's (en waarschijnlijk ook elders) hebben de goederenliften twee spitsbogen (zoals bij de gotiek) en dit verhoogt de valluiken. De luiken, eenmaal verticaal staand, voorkomen dat iemand in het gat valt.
nou ja, dus ik tekende deze nok en ik slaag erin om deze CAM-beperking in te stellen en ok het luik gaat open als ik er doorheen ga, maar ik kan het lichaam niet krijgen om dit luik te verlaten ... in de downhill-modus, dus ik kan niet naar beneden gaan...