Om mij een idee te geven, dit zijn de elementen die een snelle opening van een assemblage van meer dan 2000 onderdelen kunnen voorkomen.
Waarom duurt een assemblage die snel opende onder sw2013 dan dubbel zo lang als onder sw2014?
De computer is hetzelfde, de grafische kaart is van een quadro 600 naar een K2000 gegaan, alles zit in SSD op de machine, dus geen problemen met de hardwaresnelheid
Het is bekend dat de 2014-versie 2x meer ram pompt dan de 2013-versie (bron: Dassault)
Dan kan het feit dat je een slecht gedefragmenteerde schijf hebt ook een rol spelen.
Heeft u onlangs uw netwerk gewijzigd?
Werk je lokaal?
Ik ben momenteel met een quadro k2000 zoals jij in 2014, en sinds de overstap van de 2013 naar de 2014, is het een stuk meer achterblijven aan mijn kant....
@gt22, ja ik heb misschien nog wel gereedschapskistspullen liggen...
Dan ja, ik heb de 2 versies op mijn machine, maar ik kan mijn assemblage niet meer openen in 2013 (wat normaal is)
Ik denk dat er wel iets aan te zien is, maar aangezien de bestanden die ik open in 2014 zijn geconverteerd naar de opname vind ik mijn BIB geen probleem.
oh gek, ik ga een tweede SSD kopen, heb mijn gegevens erop gekopieerd en ik zet hem om in 2014. (Ik moet het in 2013 houden, anders wordt het heet als een voormalige klant contact met me opneemt.)
Ik heb mijn ram gecontroleerd, ik kan tot 32 GB gaan, maar ik ben beperkt tot 1600 MHz, dus ik zal blijven trappen en koffie drinken
@lucas het me bang maakt, veroorzaakte het laatste stuurprogramma dat ik heb geïnstalleerd me problemen. Er waren twee keuzes en natuurlijk heb ik de meest recente versie geïnstalleerd die niet werkte.
Het is noodzakelijk om te zien en te vergelijken tussen de 2013 en 2014 of er een gemeenschap is.
@gt22 ik al zei, mijn assembly staat al op een aparte schijf met een eigen bibliotheek die in 2014 is omgebouwd.