Hallo allemaal,
Ik heb net LocalHelp 2013 gekocht voor Solidworks, maar het start niet op hetzelfde moment als Solidworks. De enige oplossing is om de LocalHelp-snelkoppeling te gebruiken, wat tot gevolg heeft dat niet alle invoegtoepassingen worden gestart die ik op mijn versie moet installeren.
De tweede oplossing is om op de localhelp-snelkoppeling te klikken na het openen van Solidworks, wat niet geweldig is.
Iemand een oplossing voor dit?
Bedankt en een fijne dag verder.
gt22
6 december 2013 om 08:09
3
LocalHelp : LocalHelp is een tool waarmee u een lijst met springknoppen kunt weergeven in het "Taakvenster" van SolidWorks.
http://www.mycadservices.com/store/fr/manuel-utilisation-utilitaire-localhelp.html
@+ ;-)
1 like
Ik wist ook niet -_-
Probeer een PM te sturen naar Yves of Jmsavoyat, als het een Axemble-hulpprogramma is, zullen ze de oplossing hebben:)
Succes
Het lijkt mij dat de enige oplossing is om op de snelkoppeling te klikken na het openen van SolidWorks.
U kunt een upgradeverzoek rechtstreeks bij de ontwikkelaar indienen door:
Citeren over "de instelling van localhelp "
dan " Over LocalHelp " (i)
en tot slot op de knop "Een verbeterverzoek opnieuw tonen "
Hallo
Als de tool op zichzelf is geïnstalleerd (d.w.z. zonder de myCADtools-suite), is het niet mogelijk om de tool te starten bij het starten van SolidWorks en daarom moet u op het pictogram klikken. Aan de andere kant, als je myCADtools hebt, is het mogelijk om in de instellingen van myCADtools aan te geven dat de tool wordt gestart wanneer SolidWorks start.
Vriendelijke groeten
4 likes
Hallo
Dank u voor uw antwoorden.
Ja, LocalHelp wordt gebruikt om een lijst met links weer te geven in het rechterdeelvenster van Solidworks.
Het is superhandig, je kunt bellen:
- Een SOLIDWORKS-bestelling
- een website
- een Windows-bestand
- een Windows-map
U kunt ook categorieën maken en aangepaste pictogrammen toevoegen aan de links die u maakt.
Oké, ik kijk naar MyCadTool
2 likes
Ter informatie, in bijlage, wat we vinden in onze LOCALHELP.
@jmsavoyat : In de 2012-versie (V2012.12.09) zie ik deze instelling niet waarmee ik localhelp kan inschakelen wanneer SW start.
localhelp_exemple.png
1 like
Hallo
@flegendre: Het selectievakje bevindt zich in de aanpassing van de werkbalk (V2012.12.09).
In de "myCADtools2013-13-12" versie is dit aangepast in de "Custom Toolbar 2013".
Vriendelijke groeten
localhelp.png
1 like
pl
6 december 2013 om 13:29
10
Dank u voor uw verduidelijkingen. Het ziet er inderdaad praktisch uit , ik ga het opzetten!
Ik heb geprobeerd de help te openen (in de gt22-link), maar dat lukte niet! Komt er iemand aan?
Edit: Een rechtermuisknop > eigenschappen > ontgrendelen is genoeg!
pl
17 december 2013 om 14:08
11
Hallo
Heeft iemand het menu gevonden waar JMSavoyat het over heeft met MyCADTools 2013 en SOlidWorks 2014?
Bedankt.
er is een myCADtools 2013-tool "CustomToolbar" waarmee u tools kunt koppelen aan een SW-evenement
(wordt geactiveerd in SW/tools/add-ins/CustomToolBar)
Activeer bijvoorbeeld een macro voor elke documentrecord
Of voer in uw geval LocalHelp uit elke keer dat u SolidWorks opent
bekijk de documentatie van CusomToolbar
in de geboorde versies was het nodig om de ToolBarMyCAD aan te passen
8 likes