Hoi allemaal
Ik heb net bij toeval ontdekt hoe ik 2 sessies (zie meer 3,4) Solidworks op hetzelfde werkstation kan openen.
Heb je interesse?
Fijne dag.
Hoi allemaal
Ik heb net bij toeval ontdekt hoe ik 2 sessies (zie meer 3,4) Solidworks op hetzelfde werkstation kan openen.
Heb je interesse?
Fijne dag.
Hallo
Wat een ontdekking!
Dit wordt sterk afgeraden. Je zult veel bugs zien. (Dit gebeurt wanneer SolidWorks crasht en het proces op de achtergrond blijft.)
Slechts één voorbeeld. Als je gemeenschappelijke onderdelen hebt, bijvoorbeeld de schroeven. U zult fouten hebben in het lees-/schrijfbeheer. Tijdens registraties worden uw munten gebruikt door het andere proces.
De hulpprogramma's beheren niet meerdere SW-processen.
Dubbelklik gewoon op het pictogram op het bureaublad.
Ik gebruik het soms om 2 modellen te vergelijken zonder dat ik mijn bestanden hoef te hernoemen, maar gezien het risico op menselijke fouten (om nog maar te zwijgen van de bugs die door Remrem worden genoemd) stop ik daar.
Trouwens, Sw waarschuwt dat hij geen logbestand kan openen (dus geen automatische back-up a priori) bij de tweede sessie, ik heb de bankschroef nooit gepusht om meer te openen...
Hallo
Normaal gesproken hoef je alleen maar weer op het startpictogram te klikken. Het werkt met de meeste software. Dit doe ik vaak met Autocad of met mijn oxy-cutting software.
Ik zie niet veel interesse
Dat kan ook als je meerdere schermen hebt
open een andere kamer met dezelfde SW-ligging op het 2e scherm of 3° als je de grafische kaart voor hebt
en werkt in afwachting aan de 2 bestanden indien nodig
@+ ;-)
Ok dank je, ik wist het niet^^
Hallo, ik had het tegenovergestelde probleem, ik wilde alleen een solidworks openen en al mijn bestanden gebruiken dezelfde, nou ja, voor een tijdje, elke keer dat ik een nieuwe taak opende vanuit de PDM, werd er een nieuwe taak uitgevoerd!! :) Natuurlijk liep de computer achter en crashte hij uiteindelijk...
Probleem opgelost sindsdien, gelukkig voor mij.
Fijn weekend
G.
@G: misschien een probleem met de associatie van bestanden en applicaties, waarschijnlijk opgetreden met SWLauncher (het ding dat de verschillende versies aanbiedt als er meerdere zijn geïnstalleerd).
@GT22
Ik gebruik het ook vaak om samenstellingen te vergelijken
Het belang is niet om het geheugen van de eerste SW vol te proppen en te eindigen met de foutmelding van de toegewezen bronnen.
Met pdm kunt u ook hetzelfde geheel of hetzelfde onderdeel in twee verschillende versies openen