Hallo
Ik wil graag met eDrawing een SolidWorks-assemblage openen met verschillende configuraties.
Kan ik direct de sldasm openen en navigeren tussen de configuraties, of laden in eDrawing professional...
Bij voorbaat dank
Hallo
Ik wil graag met eDrawing een SolidWorks-assemblage openen met verschillende configuraties.
Kan ik direct de sldasm openen en navigeren tussen de configuraties, of laden in eDrawing professional...
Bij voorbaat dank
Voor de configuraties is het inderdaad mogelijk om ze in eDrawing te bekijken, zolang je maar een professionele eDrawing-versie hebt.
Als je een gratis edrawing hebt is het niet mogelijk
Hallo
In edrawing heb ik geen toegang tot de configuraties als ik het solidworks-bestand rechtstreeks open. Zelfs met professionele e-tekening.
Aan de andere kant, als ik een edrawing-bestand maak vanuit solidworks en ik activeer de configuraties, dan zie ik bij het openen van dit bestand met edrawing de verschillende configuraties. Is er een manier om te voorkomen dat u dit edrawing-bestand moet maken om de configuraties te krijgen?
Zoals in elk forum, is het niet aan te raden om een verzoek toe te voegen aan een eerder verzoek, open alstublieft uw eigen onderwerp. De vraag en het antwoord dat volgt zal alleen maar makkelijker te vinden zijn voor het volgende onderzoek.