Hallo
Kunt u mij bevestigen, voor zover ik weet, is het mogelijk met een SolidWorks 2015 ps5 om een SolidWorks 2016 ps3 te openen ?
Moge de kracht met je zijn
Hallo
Kunt u mij bevestigen, voor zover ik weet, is het mogelijk met een SolidWorks 2015 ps5 om een SolidWorks 2016 ps3 te openen ?
Ik weet het niet zeker
maar ik geloof dat dit vanaf SW 2016 niet meer mogelijk is
Voorheen werkte het ;-(
@gt22,
Als ik het goed begrijp hebben ze een evolutie verwijderd die bestond uit het kunnen openen van een toekomstige versie, jammer om terug te gaan:(
Ik ben dezelfde mening toegedaan als gt22, maar om het probleem te omzeilen, vraag ik om de STEP en gebruik ik functiewerken die de functies herkent die in de onderdelen worden gebruikt. 09:19 uur
Hallo
(Te vinden bij een vorige vraag).
Vriendelijke groeten
Dank u voor uw tijd,
Maar het probleem is ingewikkelder, want om ons leven te vereenvoudigen hebben we een SS-dealman gevraagd om onze details te doen. Dus in gewoon Engels, ik gaf hem mijn kamers in 2015, hij maakte mijn plan, dus hij heeft het in 2016 omgebouwd , wat betekent dat ik mijn kamers niet meer kan openen en zijn plan onbruikbaar is.
Ik vrees dat ik hem het einde van onze samenwerking zal moeten aankondigen.
Hallo
Misschien kun je de tekening transcriberen in DXF => uitvoerschaal 1:1, omdat je de tekening kunt openen... Aan de andere kant is het enige probleem dat het meer met je kamer te maken zal hebben :/ ... maar je kunt in ieder geval de tekening openen die hij je geeft:)
Zei je "Vereenvoudig het leven"!? :) Probeer anders bij uw dealer te kijken of er geen converter is! Ik zou voorkomen dat ik zoveel uren werk verlies!
En zoals je zo goed zegt: "Moge de kracht met je zijn"
@Centor,
Dat is wat we van hem vragen, een SW + PDF en DWG plan. Maar als ik een wijziging moet aanbrengen , kan ik dat niet.
dus ik denk dat het dood is RIP.
@G goed idee
Moge de kracht met je zijn.
Je zou moeten zien hoe de specificaties zijn geschreven (en eventueel de staat van je relaties...).
Voor mij is het aan de dienstverlener om het werk opnieuw te doen.
Bij ons is het uit den boze om de versie van de klant te veranderen.
Daarom slepen we 4-5 versies van SW op de machines (van 2010 naar 2015 voorlopig...).
Dus, geconfronteerd met het ondervonden probleem, zal onze sss vragen om een versie uit 2015 opnieuw te installeren. Het is jammer dat het zo moeilijk is om met Solidworks over SolidWorks te praten.
zal haar volgen in de volgende aflevering.........
Moge de Kracht met je zijn
Dit is echt het grootste nadeel van Solidwoks!! We zouden in staat moeten zijn om op te slaan in de vorige versie zoals in Autocad ... Laten we hopen dat het er ooit van komt.... 12:17 uur
Het is (was?) tot nu toe geen probleem om een eerdere versie te installeren. Op kantoor, als er een nieuwe machine binnenkomt, installeer ik zoveel mogelijk in chronologische volgorde, maar zo vaak heb ik geen tijd, het is wanneer en wanneer nodig.
Je moet gewoon voorzichtig zijn met de prototypebestanden: maak specifieke databases voor elke versie.
Hallo
Indien normaal mogelijk, zie hier:
http://blog.cati.com/2015/12/how-to-open-solidworks-2016-files-in-solidworks-2015.html
Aan de andere kant is het niet mogelijk om eraan te werken...
Hallo
Als gevolg hiervan, @pl ik kan geen SW 2016-bestanden openen, heb ik geen massage "onmogelijk om toekomstige versie te openen ", maar er gebeurt niets (behalve blauwe bubbel die toune), ik heb de pc de hele nacht laten draaien, maar er gebeurt niets.
Mijn verwerking SS heeft een 2015-versie opnieuw geïnstalleerd, dus geen problemen meer.
Ik tag @stefbeno omdat hij het dichtst bij het resultaat zit.
Nogmaals bedankt voor je hulp.
Moge de kracht met je zijn.
In de steun is echter bepaald dat het mogelijk is:
http://help.solidworks.com/2016/french/SolidWorks/sldworks/c_previous_release_interoperability.htm
Hallo Messierus,
Het feit dat je een latere versie kunt openen in de sp5 van de vorige versie is dit jaar geannuleerd omdat er een herschrijving is van de SW-bestandsformaten, dus het is onmogelijk om het te doen (tegen de way@PL het is nergens 2016-> 2015 geschreven in de hulp die je online zet).
Aan de andere kant zou het terug moeten komen in 2017->2016SP5.
Bovendien kun je met geen enkele 3D-software in een eerdere versie opnemen en dit zal naar mijn mening nooit mogelijk zijn.
@+
@Coyotte: Je vertelt me dat het niet om 2016 gaat, het is nog steeds de hulp van SolidWorks 2016!
Dit is een terugkerend verzoek van klanten !! Bij elke roadshow waar ik aan deelnam, was er deze vraag in het publiek. Aan dit verzoek is nooit gevolg gegeven; Technisch of eerder commercieel probleem?
Net als Ricoh BZH Ik denk dat het meer een commerciële beperking, elk jaar krijgen we te horen "de bestanden zijn herschreven, dat is waarom patatipatata... "