Een assembly openen met een speciale configuratie in het commando "DOS"

Hallo.

Ik ben een applicatie aan het ontwikkelen en ik ben op zoek naar hoe ik een solidworks-bestand (assembly) in een bepaalde configuratie kan openen met behulp van een "DOS"-commando of iets anders.

Als je enig idee hebt, ben ik er helemaal voor.

Bedankt.

Hallo

Schrijf gewoon de volledige naam (pad + bestandsnaam + extensie) om het te openen, bijvoorbeeld:

C:\test.sldprt

Als er spaties in de mapnamen staan, doe je het volgende:

C:\"Program Files"\"ab cd"\"fichier solidworks avec espaces.sldprt"

Edit : si Solidworks n'est pas lancé, il faut peut-être lancé l'instruction une deuxième fois après une minute (le temps que SolidWorks se lance).

Hallo.

Ik ben het met je eens .PL voor een eenvoudige opening van het bestand.

Maar als mijn bestand bijvoorbeeld meerdere configuraties bevat (bijvoorbeeld: A; B en C).

Hoe forceer ik het om de "C"-configuratie op de opdrachtregel te openen?

Bedankt

1 like

Inderdaad, sorry dat ik de vraag te snel had gelezen!

Ik kon geen argumenten vinden om een bepaalde configuratie te openen, maar ik dacht aan twee oplossingen:

- Het bestand wordt geopend in de laatst gebruikte configuratie, dus sla het op met de configuratie die u wilt! (Niet gedeeltelijk)

- Start een macro met SolidWorks die de configuratie als volgt zal wijzigen:

"C:\Program Files\SolidWorks Corp\SolidWorks\SLDWORKS.exe" "/m" "chemin_de_la_macro.swp"

Gebruik in deze macro opendoc6 waar u de configuratie kunt kiezen bij het openen van het bestand:

http://help.solidworks.com/2012/english/api/sldworksapi/SolidWorks.Interop.sldworks~SolidWorks.Interop.sldworks.ISldWorks~OpenDoc6.html

1 like