Hallo
Ik ben op zoek naar SW- en DWG-bestanden op te slaan in .xyz, en als ik dat doe, krijg ik een bericht
-cf bijgevoegde afbeelding-, het bestand verschijnt in de registratiemap, maar het is leeg, normaal omdat het bericht zegt dat er geen entiteiten zijn om te verwerken, waarom en hoe dit te doen?
Bij voorbaat dank
Hallo
Ik weet niet dit formaat, noch hoe je het exporteren van SW.
Maar van wat ik lees is het een puntformaat, dus misschien moet je meer beginnen met een curve of schets en niet met een volume, vandaar de weigering om te exporteren.
Hallo
Ja, het is een puntformaat met de coördinaten x y z, die zelfs gewoon tekst kan zijn - coördinaten x spatie y spatie z - volgens mijn onderzoek ..., formaat dat wordt gebruikt om te modelleren in scheikundelaboratoria ... o.a. kortom als een tekst puntenwolk, zo effectief schetsen en/of punten, die SW zou moeten kunnen verwerken, dat ga ik proberen, dank je.
Ik heb een oud bestand van een "veld" gemaakt door een landmeter in dit formaat op dat moment - 1990 of zo - dat ik graag zou willen converteren.
Ik kan het .xyz-bestand niet bijvoegen, de site vertelt me dat de extensie niet is toegestaan.
Vriendelijke groeten
Het is oké SW opende het .xyz-bestand voor mij, ik vond op het net iets om het bij te werken ..., het is inderdaad een puntenwolk, bijgevoegd is het SW-bestand, de import is puntenwolken en de 3D-schets die ik heb gemaakt is de basis van het terrein, niet op schaal!! Laat maar
Bedankt
Importeer xyz zonder schaal. SLDPRT (54.6 KB)
Kun je ons vertellen welke tool je hebt gevonden?
Dit kan een ander helpen die hetzelfde probleem tegenkomt.
Goede vraag!!
Het is een online converter, de site / naam?, Ik heb het niet opgemerkt, dus ik heb er verschillende geprobeerd voordat het werkte, dat gezegd hebbende, ik zal proberen het opnieuw te vinden
Bijgevoegd is de link:
Vriendelijke groeten
In feite zag ik net dat de titel van de vraag niet eerlijk is, omdat ik op zoek was naar een
.xyz-bestand te openen!! Daarom wilde ik opslaan als SW in .xyz!, en zien. Nu weet ik het. Super!!!
Bedankt
Hallo
Voor de duidelijkheid en om toekomstige gebruikers te helpen die mogelijk geïnteresseerd zijn in het onderwerp, heb ik de titel van deze gewijzigd om in lijn te zijn met de zoekopdracht.
Bedankt