Mijn vraag is heel eenvoudig.
Of kan ik hotline tickets openen?????
Mijn vraag is heel eenvoudig.
Of kan ik hotline tickets openen?????
-1 ticket voor hulp bij het instellen van de route
-1 ticket voor het verkrijgen van een 3DXpert-standaard en Visualize Standart-licentie (inbegrepen bij solidworks premium)
HALLO...
is een eenvoudige beleefde formule!!
Als u inderdaad geabonneerd bent op "myCADservices-klanten van het bedrijf Visiativ", staat de link aan de rechterkant...
Zeefdruk:
Hallo
Uw bedrijf heeft wel een SOLIDWORKS onderhoudscontract en u heeft een myCADservices Support account onder de gebruikersnaam jrochette_1
Je kunt je tickets openen op het platform (Beëindig je SUPPORT linksboven
Vriendelijke groeten
Hallo @jrochette_1,
U beschikt over alle informatie om u te begeleiden op uw ondersteunings-/hotline-reis. We hebben u onder de knop "Help" in de rechterbovenhoek van het venster video-tutorials en begeleide hulp ter beschikking gesteld wanneer u bent ingelogd.
We hopen dat dit helpt.
Vriendelijke groeten
Sorry voor het ontbreken van hallo, maar onder een onderhoudscontract en met de kosten van dit onderhoud heb ik het gevoel dat ik geen tijd te verspillen heb op forums om problemen te deblokkeren die van invloed zijn op mijn professionele activiteit.
Het is een echte manier van het kruis om antwoorden te krijgen en het is niet normaal.
In ieder geval een grote dank aan Anthony die me het begin van een oplossing gaf, maar welke browser ik ook gebruik, ik heb geen ondersteunings- of tickettabblad links of rechts.
Kortom, de dagen gaan voorbij en lynkoa/mycadeservices/visiativ of ik weet niet wie, omdat de laag zo dik is, biedt mij ondanks ons contract geen hulp.
Vreemd dat het logo linksboven "Lynkoa" is, want wanneer je abonnee bent van myCADservices, wordt dit logo vervangen door het "myCADservices" logo.
Het is alsof je abonnement hierdoor niet wordt herkend, daarom heb je geen toegang tot tickets... Toch heb je wel de myCADservices-medaille , dus het is dat je geabonneerd en erkend wordt...
Wanneer dit het geval is, is de knop "Voer een supportticket in" ook direct beschikbaar op de homepage of linksboven op elke pagina via "Support" (zie onderstaande afbeelding).
Is het probleem opgelost? Want het is in dit geval dat het beste antwoord moet worden gekozen.
Ter informatie: de Lynkoa-gemeenschap kan tijd besparen dankzij gebruikersuitwisselingen en het heeft de verdienste dat er verbanden worden gelegd tussen gebruikers van de oplossing.
Hallo Anthony,
Het probleem was eindelijk opgelost, ik belde rechtstreeks naar visiativ.
Alle benodigde opties werden niet bij hen gecontroleerd om me toegang te geven tot de ondersteuning.
Alles is nu weer normaal,
Nogmaals bedankt.
Rj
Nou, de keuze van je beste antwoord is toch een beetje raar ;-)
Standby