Hallo
Ik heb een MEP van een hoofdassemblage met meerdere configuraties.
Ik wil graag een Pack and Go maken van deze MEP, alleen de configuratie die ik nodig heb (exclusief andere configuraties, onderdelen en assemblages).
Het doel is om de grootte van het uiteindelijke bestand dat voor de productie wordt gebruikt, te verlichten.
Is dit mogelijk?
Bij voorbaat dank
Hallo
Naar mijn bescheiden mening is dat niet mogelijk
De pack and go bevat computerbestanden
Configuraties zijn SW-specifieke "functies"
Voor zover ik weet SW weet niet hoe je zijn bestanden lichter kunt maken als je wilt door de configuraties in het bestand te verwijderen.
A+
Hallo
Misschien een back-upoplossing: verwijder ongewenste items, sla ze op als een kopie en maak er een Pack and Go van.
In PackandGo inderdaad niets gevonden voor het verwijderen van onderdelen in de verwijderde staat, aan de andere kant doet ProjectManager het:
De link voor de proefversie:
En de hulp:
https://help.visiativ.com/mycadtools/2022/fr/ProjectManager.html
Of anders werkt de @Sylk oplossing ook, tenzij er meerdere subassemblages zijn waarvan ook de onderdelen zijn verwijderd.
In dit geval Packandgo in 2 keer een 1e of je kopieert alles, je ruimt al je verwijderde config(s) en onderdelen op en dan om packandgo van de 1e af te maken schoongemaakt Packandgo.
Om af te sluiten kun je de map van de tussenliggende PackAndGo verwijderen.
Hallo
Bedankt voor je antwoorden, ik zal je op de hoogte houden van de oplossing die ik heb gekozen
Hallo
De optie bestaat op Pack & go (SW2021).
Hallo
De optie bestaat door het pakket te starten en vanuit de open asm (op de gewenste configuratie) in SW te gaan.
De optie bestaat, maar wordt grijs weergegeven bij het starten van het pakket en ga vanuit het open MEP in SW.
De optie bestaat niet meer bij het starten van het pakket en gaan vanuit Windows Verkenner.
ZW 2022
Vriendelijke groeten
Hallo @tous
Ik heb dezelfde mening als hubrt (voor het SW-pakket), het verwijdert de ongebruikte configuraties niet, voor de doos neemt het de uitgesloten component niet op in de nieuwe directory, maar het bestaat nog steeds in de nieuwe assembly met de vorige component als referentie (tenzij ik het verkeerd doe)
Ik begreep het niet helemaal...
… waarom geen afstandelijk lid van het Europees Parlement, of in pdf / DWG...?
Wat kan het doel zijn van een " pack and go " op een 2D-element?