Hallo
als ik een Pack&Go van een assemblage doe, staan niet alle tekeningen erbij.
Hoe kan ik alle tekeningen, subgroepen en afzonderlijke onderdelen selecteren?
Hallo;
Je hebt meer informatie nodig over je Pack&Go-instellingen... en de hiërarchie van uw bestanden en mappen...
Normaal gesproken haalt Pack&Go alleen bestanden op waarnaar in uw assemblage wordt verwezen, als sommige tekeningen niet bij uw assemblage worden geleverd, is het mogelijk dat hun referenties onjuist zijn of naar een andere assemblage zijn gericht.
Allereerst: de tekeningen moeten exact dezelfde naam hebben als het bijbehorende 3D-bestand.
En ik zal bij voorkeur in dezelfde directory toevoegen
Weinig info:
Ik had niet zo lang geleden een speciaal geval. Ik had een weergave van een sub-assy (ASS1) ingevoegd in een MEP van een andere assemblee (ASS2) dan de assembly waartoe mijn deel behoort (ASS1) en wel, de P&G van ASS1 zal de hele assembly + MEP ASS2 laden, wat de lijst aanzienlijk kan verlengen.
Dus als we de tekening van ASS1 buiten beschouwing laten, hebben we alleen de sldprt die verschijnt, dus er is geen manier om de MEP te herstellen. Ik heb een tijdje gezocht en moest VISIATIV support bellen die mijn probleem ontrafelde, maar geen oplossing met P&G
Het ideaal zou zijn om de Visiativ " ProjectManager " tools te gebruiken (de oude versie bedoel ik -voor 2024-), het geeft meer flexibiliteit dan de Solidworks Pack&Go.
Maar ik weet niet of @adrianbachmann deze software heb...
Ik kwam (zonder mezelf pijn te doen...) dit Javelin-artikel tegen:
Daarin wordt in het Engels uitgelegd hoe je Pack&Go optimaal kunt gebruiken...