Hallo
Ik maak een pakket en ga uit een assemblage en ik geef aan dat je alle structuur van de mappen moet behouden.
Alleen als ik naar het pakket ga en de assemblage van dit nieuwe bestand ga openen, worden enkele subsets gebruikt in de originele map.
Deze sets zijn echter wel aanwezig in de Pack and Go, maar SolidWorks maakt er geen gebruik van.
Ik heb geen achtervoegsel of voorvoegsel toegevoegd...
Weet jij hoe je SOLIDWORKS kunt dwingen om alleen te zoeken in de map Pack and Go die ik zojuist heb gemaakt?
Bij voorbaat dank voor uw antwoord en uw hulp.
Ik zag dat sommige bestanden niet worden gecontroleerd omdat het doelpad te lang is. Weet jij hoe je dit oplost? (zonder het pad te veranderen natuurlijk
) Met 64bits kan het pad normaal gesproken langer zijn...
Hallo @bricesk_2
Het is altijd een probleem dit soort manipulatie (althans voor mij)
Wat ik doe om ervoor te zorgen dat ik het niet verknoeit, sluit ik alle bestanden voordat ik het pakket laad en ga.
Ook heb ik de pack en GO in een bepaalde map gezet, om er zeker van te zijn dat er geen verwarring is tussen de bestanden met dezelfde naam.
Als uw Pack waterdicht is in vergelijking met een andere map of bestand met dezelfde naam, zou het moeten werken.
We hadden een aantal jaren geleden een discussie over het onderwerp, ik zal kijken of ik het kan vinden
Vriendelijke groeten
2 likes
Hallo
Naast het antwoord van @Zozo_mp , als je een aangepaste ontwerpbibliotheek hebt, wordt deze in het geheugen geladen en dus linkt SW systematisch naar dit bestand, of je nu een pack & go hebt gemaakt of niet (zolang de naam maar identiek is).
Als je andere bestanden in dezelfde map hebt, is SW nogal dom en smerig op deze, hij geeft niet om de links die hij in het geheugen heeft. Zodra het een bestand met dezelfde naam vindt in een map waarin het "werkt", zal het het systematisch openen.
De enige stabiele manier is om een voorvoegsel of achtervoegsel toe te voegen (en zelfs dan is het nog steeds bugs, afhankelijk van de versies en SP van SW)
3 likes