Hoi allemaal
Ik maak deze post omdat ik niets vergelijkbaars heb gevonden.
Ik ben op zoek naar een startpakket voor mijn persoonlijke bestanden: prachtige basemaps, schone cartridges, nomenclatuurdatabases, materialen, enzovoort.
Ik denk dat iedereen zijn eigen kleine bibliotheek heeft, maar ik heb nog geen gemeenschappelijke basis of startpakket gevonden dat al klaar is.
Dus als je items hebt om te delen, sjablonen, achtergronden of een andere bron die als basispakket kan dienen, aarzel dan niet!
Alvast bedankt aan iedereen die zal bijdragen.
Het ideaal is om te beginnen met die van SW (basisprofiel).
Neem de bestanden van hetzelfde jaar als SW, pas ze aan zoals je wilt en sla ze op op de juiste plek.
Je moet oude modellen vermijden omdat je dan kunt roeien of zelfs crashen.
1 like
Ik ben het met @sbadenis eens, ik kan net zo goed de basisversies van Solidworks gebruiken ... maar als je ze aanpast, vergeet dan niet ze op een andere locatie op te slaan (zoals een server of een andere harde schijf), zodat je wijzigingen niet verdwijnen bij de volgende update of het herstel van de Solidworks-installatie...
=> Dit geldt voor alle soorten documenten, modellen, bibliotheek...
en vergeet niet regelmatig gedateerde back-ups van Solidworks-systeemvoorkeuren te maken...
en aarzel niet om de hulp van Solidworks (of andere sites) in te schakelen om te beginnen.
https://www.goengineer.com/blog?searchText=templates&submit=blog
1 like