Verwijderbaar paneel op een balk

Hallo

1) Zou het mogelijk zijn om een bovenaanzicht van je straal te krijgen? :

2) En om de volgende maatregelen uit te voeren:

3) Heeft u metalen beugels en staven tot uw beschikking?

4) Wat wordt precies de functie van uw hellende pan? Is het bedoeld om bevestigingspunten voor uw handen vast te houden, en zo ja, zal hun positie permanent zijn?

Bedankt

Hoi Sylk, hier zijn de afmetingen met een dikte van 7 cm

Aan de schuine kant zullen er houten latten zijn die zullen worden bevestigd, ze zullen worden gebruikt om me aan op te hangen.

Ik heb metalen staven en voor de beugels heb ik er 5 van 9,5 * 4 * 0,5 cm

1 like

Goedenavond fred11400

Wilt u af en toe denken aan de foto van de top van de balk, alstublieft? Dit is om te controleren hoe de spanten zijn gelegd.

Een foto van je haakjes zou ook welkom zijn. Bedankt.

Cdt

Hoi Sylk, hier zijn de foto's van de spanten en vierkanten. 

Hallo fred11400

Bedankt voor de foto's.

A fortiori is er een inconsistentie in de maatregelen die u hebt genomen.

Met spanten van 10, zoals ze op uw balk worden geplaatst, is het onmogelijk om deze waarde van 9 cm te hebben. Het moet ongeveer 10,4 cm zijn

De waarde van 13 is mogelijk, maar als de foutmarge hetzelfde is, moet er 1,4 cm meer worden geteld. En als ik je foto (op een goede manier) vertrouw, lijkt de helling van de chevrons dichter bij 16° dan 11°. Dat wil zeggen een meting die dichter bij 14,4 cm ligt dan bij 13.

Tenzij de spant is "verzonken" in de balk, en hoewel je foto laat zien dat het zeker geen 14 mm is, zou een close-up van de hoek waar ze elkaar raken (gebied omcirkeld in rood op mijn plan) nuttig zijn.

Dus ik zal u vragen om de metingen opnieuw uit te voeren, vooral een die gemakkelijker te nemen en voldoende zal zijn, de ruimte gemarkeerd in rood (de 40.14 blauw) op de kaart. Bedankt.

Cdt

Hoi  Sylk 

De afmetingen waren inderdaad niet goed, ik heb ze gewoon teruggenomen met een liniaal en ik heb 9,5 en 14,2 cm

1 like

Oké, dus de spant is iets verzonken? Tenzij het 9 cm breed is en niet 10?

Ik stuur je de foto's, het zal gemakkelijker zijn

1 like

Bedankt. De meting op de tweede foto is goed genomen, maar niet die op de eerste. De liniaal rust op de buitenste hoek voor een interne meting ;) Hierdoor kan ik nog steeds het verschil van een halve cm schatten en zien dat de afmetingen van mijn plan bijna kloppen. De helling moet 15° zijn.

Ik ga een prototype maken van een verwijderbaar paneel op deze bases.

Wat betreft uw opengewerkte bord, moet deze aan uw verwijderbare paneel worden bevestigd?

Ja, het opengewerkte bord en de schuine kant zouden een geheel moeten zijn dat we op de balk leggen. 

Hallo fred11400

Zou u deze metingen precies kunnen uitvoeren? Ik heb reden om te twijfelen aan de juistheid van degenen die u eerder gaf (d.w.z. A = 16 x B = 40). Bedankt.