Ik heb een probleem met de toleranties. Er is een kloof tussen de beoordeling en de tolerantie, maar het is onmogelijk om de instelling te vinden... (zie bestand)
Kun je me helpen?
Nog een vraag:
Is het mogelijk om de toleranties in hoogte te positioneren? omdat ik graag de tolerantie voor symmetrie hoger zou willen hebben in plaats van onderaan te staan.
U kunt de tolerantie- en precisieopties instellen in de Dimension Value PropertyManager , zoals wordt weergegeven in de volgende voorbeelden.
Als de ruimte meerdere configuraties heeft, klikt u op Configuraties om de geselecteerde configuraties te bewerken.
Wijzigingen in de toleranties van de rijafmetingen in de tekening worden doorgegeven aan het model.
Basisch
Hiermee voegt u een kader toe rond de tekst aan de zijkant. Bij geometrische dimensionering en tolerantie geeft Basic de theoretisch exacte waarde van de dimensie aan.
Bilateraal
Geeft de nominale afmeting weer, gevolgd door afzonderlijke boven- en ondertoleranties. In en stelt u de waarden in voor de hoeveelheden boven en onder de nominale waarde.
Grens
Geeft de boven- en ondergrenzen van de dimensie weer. In en stelt u de waarden in voor de hoeveelheden boven en onder de nominale waarde. Tolerantiewaarden worden opgeteld bij en afgetrokken van de nominale waarde.
Symmetrisch
Geeft de nominale afmeting weer, gevolgd door de tolerantie. Stel in , stel dezelfde waarde in voor de hoeveelheden boven en onder de nominale waarde.
MIN
Geeft de nominale waarde weer met het achtervoegsel MIN.
MAX
Geeft de nominale waarde weer met het achtervoegsel MAX.