Ik heb een probleem met het maken van vergelijkingen. Ik wil de verwijderings- / niet-verwijderingsstatus van een onderdeel in een assembly controleren, tot nu toe geen zorgen, maar ik zou graag willen dat verschillende exemplaren van hetzelfde onderdeel niet dezelfde status hebben. In mijn voorbeeld hieronder: " T19242737<1>. Share ": Status niet verwijderd " T19242737<2>. Share ": Verwijderde status Volgens de parameters van mijn vergelijkingen. Maar hij weigert me toe te staan de tweede regel in het " naam " -gedeelte te maken:
Het onderdeel/de instantie moet in de assembly aanwezig zijn. Nadat u op de nieuwe functienaam in het invoervak hebt geklikt (d.w.z. de knipperende cursor in het vak), moet u in de functiemanager op het gewenste exemplaar klikken om het toe te voegen en automatisch te valideren in het invoervak. Hierdoor wordt de cursor in het formulegebied geschakeld.
Ik neem het mezelf kwalijk dat ik dit nog niet eerder heb getest terwijl ik deze methode al gebruik... Daar, om tijd te besparen, was ik aan het kopiëren en plakken, alleen het nummer van het voorval veranderen, maar hij wil duidelijk niet...