Configuratie van de deelfamilie voor flens

Hallo, hoe stelt u een flens correct in via een familie van onderdelen om uw bibliotheek te maken? Inderdaad, ik heb mijn 3D en vervolgens mijn familie van onderdelen gemaakt in relatie tot de 3D, maar vergeleken met het verschil in DN van de flens  (bijvoorbeeld van DN 15 naar DN150) is het aantal gaten anders (4 tot 8) met een andere hoek.  

dit is verkeerd om in te stellen en ik weet niet hoe ik te werk moet gaan zodat het aantal gaten volgt volgens de gewenste DN!!  

Bij voorbaat dank

Goedenavond

Als je alle dimensies waarin je geïnteresseerd bent in de familie van onderdelen hebt geplaatst, waarom zou je dan niet het aantal keren van de cirkelvormige herhaling plaatsen die het aantal gaten beheert ?
Zoiets als: DN15, voorkomen = 4   DN 150 voorkomen = 8
Als gevolg hiervan wordt het verschil in de hoek van de gaten automatisch beheerd door de cirkelvormige herhaling

.... als ik je verzoek goed heb begrepen....

A+

Hubert

1 like

Ja, ik denk dat je mijn verzoek hebt begrepen... in mijn woonkamer heb ik alles aan de goede kanten gezet... daarnaast heb ik het aantal en de hoek van het boren  .. Ik zou mijn familie van delen van de cirkelvormige herhaling en het aantal gevallen van piercing eenvoudig moeten invullen. Ik moet zeker de boorhoek verwijderen die moet ontbreken!!  

Ik zal het proberen en hou je op de hoogte!!  

Bedankt

In navolging van je antwoord Hubert, hoe ga je te werk om het gewenste aantal voorvallen via cirkelvormige herhaling te integreren in een familie van stukken? 

Als je in je deelfamilie bent, hoef je alleen maar in een vak te klikken, dan verdubbel je, klik op de herhaalfunctie en de verschillende informatie verschijnt, dan klik je in het 1e vak bovenaan de lege plek en je dubbelt, klik op de informatie van het aantal voorkomens, dan vul je de vakjes in met het nummer volgens de behoefte.

1 like

Of anders bewerk je de schets met je herhaling en klik je met de rechtermuisknop op het aantal keren en daar aan de linkerkant opent het paneel met alle informatie over de herhaling. Je kopieert het "D6@Esquisse1" (D6 is voor mijn huis), dan plak je het in de familie van onderdelen en dan hoef je alleen maar de onderstaande regel in te vullen met het aantal gaten dat je nodig hebt.

1 like

Dat is het!! ;-)

een+

1 like

Ja... Een grote  dank aan u voor uw hulp en reactievermogen!!

Het is geweldig!!  

Fijne dag 

Perfect, het enige dat ontbreekt is het valideren van het beste antwoord, zodat we het antwoord vinden als iemand hetzelfde probleem heeft.

1 like