Onjuiste parameter

Hallo @tous, 

Ik probeer al een paar uur toegang te krijgen tot mijn solidworks-materiaaleditor, maar tevergeefs, hoe ik ook te werk ga, een foutmelding pop-up vertelt me "onjuiste instellingen" met de knop "ok", door te valideren, wordt het materialenvenster geopend maar het is leeg, alleen de knoppen onderaan (toepassen, configuratie...) worden weergegeven. 

De versie is 18 op Windows 10,

Ik heb geprobeerd opnieuw op te starten, een installatiereparatie, een vervanging van de materiaalbasis, maar zonder succes,

Als je met dit probleem te maken hebt gehad en je weet oplossingen, bij voorbaat dank:) 

Hallo

Doet het probleem zich voor bij een onderdeel of slechts bij enkele onderdelen?

1 like

Hallo Sylk en bedankt voor de feedback, 

Het probleem deed zich voor in een kamer met een beschadigde Excel-familie, de configuraties verschijnen niet langer in het vervolgkeuzemenu (slechts een of twee van de twintig), dus ik probeerde het op te lossen door onnodige kolommen zoals kleur, materiaal te verwijderen.... Enz., ik heb het zelfs helemaal opnieuw gedaan, maar het loste het probleem van het materiaal niet op, het blijft bestaan voor de verschillende onderdelen, montage zelfs voor nieuwe documenten:(

1 like

Voel je vrij om screenshots van het probleem bij te voegen om het duidelijker te maken.

1 like

Blijkbaar een probleem met de licentie voor solidworks-simulatie.

In ieder geval bedankt