Hoi allemaal
Ik wil een mechanisch gelaste tafel maken op een onderdeel in SOLIWORKS
Deze ruimte is goed geconfigureerd ten opzichte van de modellen die in het ontwerpbureau van kracht zijn en ook de toegangspaden zijn goed gedefinieerd.
Deze configuraties zijn dezelfde als die van mijn collega's die geen problemen hebben met het genereren van deze tabel.
Wanneer ik de tabel met mechanisch gelaste onderdelen wil invoegen, verschijnt alleen de cartridge.
Komt het niet van de paden, maar van een selectievakje in de systeemopties?
Bedankt voor je hulp
parametrage_liste_des_pieces_soudees.jpg
Hallo
U bevindt zich niet in multibody zonder de optie "gelaste constructie" te hebben gebruikt. " ?
Dit zou het probleem kunnen verklaren
1 like
Bedankt voor de feedback.
Nee, ik ben niet in multi body of zelfs gehechtheid
mecanosoude_pour_table_des_debits_matiere.jpg
De lijst met gelaste onderdelen lijkt niet opnieuw te zijn berekend (maar dat zou het probleem ook niet moeten zijn)
Gebruik je dezelfde profielbibliotheken als je collega's? (er moet wat info (over de sectie) zijn die daar vandaan komt).
Op de MEP moet de tabel gekoppeld zijn aan een weergave (dus er is een weergave van uw model op de MEP en de tabel is gekoppeld aan deze weergave)?
Ik zie niet al te veel andere mogelijke redenen
1 like
Goedenavond
Ik zie geen verschillen met mijn collega's
Uiteraard verwijst de tabel naar een uitzicht, dus terug naar het startpunt.
Dank u voor uw betrokkenheid.
Ik denk erover om in korte tijd een ticket naar VISIATIV te loggen om te proberen dit probleem op te lossen.
Hallo;
Heeft u uw gesoldeerde onderdelenlijst (Update) van uw *.sldprt opnieuw opgebouwd?
Zo ja, hoe ziet de "Samenvatting" eruit (Klik met de rechtermuisknop + Eigenschap).
Let ook op de Configuraties, op je tekeningweergave en op je BOM-tabel.
Vriendelijke groeten.
1 like
Dank u Maclane voor uw antwoord
Na het gemaakte ticket kwam het antwoord en was ik niet goed geconfigureerd.
De "auto-list maken" en "auto-update" waren niet aangevinkt.
Het probleem is dus opgelost.
Dank u allen voor uw hulp
1 like
Ik heb de vraag opgelost met de hulp van VISIATIV
1 like