Het is niet mogelijk om een onderdeelassemblage te registreren omdat ik deze melding krijg: DE geometrie visualisatiekubus mag niet groter zijn dan 1.000 meter
HALLO
en opnemen in STEP hoe ziet het eruit?
Hallo @td.conceptions
Blij je weer te zien na zes jaar afwezigheid op het forum.
We dachten dat je ons vergeten was. Nu je de sleutels hebt gevonden, zijn we blij
Kunt u ons voor uw vraag de grootte in meters van uw ASM vertellen, want 1000 meter is een fabrieksplan.
Als u deze instelt op STEP, wordt de grootte van de visualisatiekubus voor Solidworks niet gewijzigd.
Je zou geen onderdeel hebben dat ergens in de ruimte ronddwaalt (bouten vallen ons daar graag mee lastig omdat ze klein en moeilijk te vinden zijn).
Kort! Vertel ons iets meer. STP
Vriendelijke groeten
Hieronder vindt u de link naar de bestanden:
http://td-conceptions.quickconnect.to/d/s/s6dU1oQrAyadYDZz2b8OXYF3tJQZGijD/psMtqsIXgOf9XhXuHPvW_Bny4rXP5RvC-lLSATm81Kgo
Als je weet hoe je het me moet laten weten, ben ik er helemaal voor.
Om te beginnen kun je al proberen om "op zijn best in te zoomen", om te zien of SW daadwerkelijk honderden meters uitzoomt.
Ik heb je probleem gevonden, je assemblage is erg, ver van de oorsprong van het documentsjabloon. Je moet je stuk verplaatsen naar de voor-, rechter- en bovenste vlakken
RITTAL_1579.000 _2.SLDPRT (867.5 KB)
Hier is het onderdelenbestand met korting op de herkomst
@DoubleL bevestigt mijn intuïtie over de ongeschikte oorsprong die ik bevestig
Ik stel voor dat je de kamers ook degroepeert
Hier is een video van wat het doet!
Vriendelijke groeten
Dank je wel en veel succes!
Bedankt
Kun je het beste antwoord selecteren om het onderwerp te kunnen sluiten.
Dit maakt het gemakkelijker om onopgeloste onderwerpen te vinden.
Vriendelijke groeten