Hallo Ik heb net (eindelijk!) ontdekt dat SmartBom me veel tijd kan besparen om onze stuklijsten in Excel te maken.
Pb: als ik het Excel-bestand genereer, krijg ik niets...
Terwijl ik aan het testen ben, heb ik alles op mijn bureaublad staan (project, tabelsjabloon, Excel-sjabloonbestand) Ik kon geen antwoord vinden in de hulp of in de training. Ik denk dat ik de dingen op de juiste manier doe, maar ik kan het niet. Heeft u een idee of een oplossing?
Met een paar screenshots zou het gemakkelijker zijn om je te begeleiden. 2022-versie van Smartbom, hier zijn mijn exportparameters voor mijn nomenclatuur:
In 1 kiest u uw project (indien meerdere of indien niet nieuw project) In 2 Projectmanagement. In 3 kies je de regels (voor ons geen regels, voor mij vertraagt het de export) In 4 keuzes van projectopties In 5 Aangevinkte Algemene Opties = Gebruik de projectregels en vervolgens in Excel Export: In 6 de keuze van de map waar het Excel-sjabloonbestand zich bevindt In 7 De naam van het Excel-sjabloonbestand In 8 de cel of start de export voor ons in B6 (want bestand met macro's voor het sorteren van FI en Fab...) voor import in onze in-house ERP. Hieronder de 8 staan de opties met betrekking tot uw Excel-export.