Pb eigendom SWFormatSize?

Hallo allemaal!

Voor onze tekeningen gebruiken we eigenschappen om de cartouche te vullen en ook de

SWFormatSize-eigenschap die het leven van afdrukken gemakkelijker maakt.

Mijn pb is als volgt:

Ik heb een bruidsschat per A4, A3 formaat... Hun respectievelijke formatsize eigenschap is goed gevuld.

Na bijvoorbeeld een A4 plan te hebben gemaakt en cilc recht van eigendom op het plan te hebben gemaakt

Ik verander mijn basisplan naar A3, en de eigenschap Formatsize blijft die van A4.

Ik hoop dat ik min of meer duidelijk ben geweest.

En als je een idee hebt, aarzel dan niet.

mise_en_plan.png

Hallo

Is het op de achtergrond een eigenschap (toegankelijk via de documentopties en configureerbaar volgens de grootte) of alleen een tekst met de annotatie "A4"?

Soms wijzigt u dit onbedoeld, zodat het tekstvak niet langer wordt beïnvloed door het eigendom van het document.

Hallo

Ja ja, het is inderdaad een woning (zie bijgevoegde afbeelding)

propriete_swformatsize.png

Ja, maar het is een aangepaste eigenschap.

U hoeft geen tekst in te voeren, maar selecteer een eigenschap uit de lijst door in het vak "Waarde" te klikken.

In feite is dit natuurlijk een eigenschap, maar het verwijst naar niets anders dan een tekst.

EDIT: OOps ik heb niets gezegd, ik heb hetzelfde ...

Ik kijk dieper.

1 like

Bedankt

Is het door met de rechtermuisknop op het blad te klikken en vervolgens "De basiskaart bewerken", door op de annotatie "A4" (of een ander formaat) te klikken, vervolgens te linken naar de eigenschap (zie bijgevoegd document) en de SWFormatsize-eigenschap te selecteren.

Door de dimensie te veranderen, moet het volgen, is dat het geval?

capture.jpg

Hallo

Heb je het geprobeerd door op de reconstructieknop te klikken (de rode en groene lampjes).

Het is te vinden in Bewerken-->Opnieuw opbouwen (Ctrl+B).

Hallo

Ik gebruik deze eigenschap niet maar deze: Sheet Format Size SW-Size van de basismap

En het werkt allemaal!

@+

1 like

@Coyote: Ja ook, maar ik gebruik hier de probleemfunctie en alles werkt perfect thuis. Bovendien is het een functie die rechtstreeks door SW wordt beheerd, dus het zou niet moeten blokkeren...

1 like

De eigenschap "Sheet Format Size SW-Basemap Size" wordt ook afgehandeld door SW!

1 like

Bedankt voor je antwoorden, ik heb geen tijd om meteen te testen, maar

Ik hou je over een paar dagen op de hoogte.

Vriendelijke groeten.

@jmsavoyat: Ja natuurlijk, maar precies, het werkt heel goed dus de andere zou hetzelfde moeten doen:)

1 like