Hallo
Is het mogelijk om een onderdeel in 3D PDF-formaat op te slaan met behoud van de Dimxpert-afmetingen?
Ik krijg alleen een 3D-pdf van het onderdeel alleen zonder enige maatvoering.
Bij voorbaat dank.
Stéphane
Hallo
Is het mogelijk om een onderdeel in 3D PDF-formaat op te slaan met behoud van de Dimxpert-afmetingen?
Ik krijg alleen een 3D-pdf van het onderdeel alleen zonder enige maatvoering.
Bij voorbaat dank.
Stéphane
Hallo
Ik denk niet dat het mogelijk is.
(9:09 uur voor mijn leidinggevende)
Net als mijn bovenbuurman. Wat is het doel van de manoeuvre?
@Ac Cobra 427, zit je weer op school met een begeleider?
Het is mogelijk met Solidworks MBD
http://www.solidworks.fr/sw/products/technical-communication/32619_FRA_HTML.htm
Ik denk dat het doel is om te doen zoals MBD zonder MBD.
Hallo
Zoals hier aangegeven is dit niet mogelijk:
https://forums.adobe.com/thread/299664
Hallo
Dank u voor uw antwoorden. Ik zal kijken naar SolidWorks MBD en er meer over te weten komen.
Voor coin37coin is het doel om de klant een bestand te kunnen sturen met de volledige assemblage en bepaalde afmetingen zoals maximale afmetingen en bepaalde hartafstanden.
Blijkbaar kunt u met het eDrawing-formaat de dimxpert-afmetingen behouden, in tegenstelling tot de pdf3d. Het voordeel van pdf3d is dat iedereen het moet kunnen openen. Acrobat Reader is makkelijker te vinden dan e-Drawing Viewer op een pc^^
Hallo
Zodra uw e-tekening klaar is, opent u deze met e-tekening en laat u deze onder .exe opslaan en kijkt u of de afmetingen nog zichtbaar zijn. Als je edrawing.exe kan iedereen ze openen zonder de edrawing-software te hebben.
Hallo
Het is inderdaad mogelijk om een e-Drawing.exe te maken en het behoudt de ribben.
Het enige probleem is de grootte van het bestand. Voor een basisonderdeel (een buis met 6 gaten) ga ik van 13kb naar 17mb.
Dit is normaal omdat het bestand de software integreert en het gewicht geen probleem zou moeten zijn, u kunt wetransfer gebruiken, een gratis uitwisselingsplatform.
Hallo, het probleem met eDrawings in .exe is dat ze vaak in potentiële virussen worden geplaatst in de bedrijven waarnaar ze worden verzonden.....
Hallo
En een opgraving uit 2016
Stuur ze gewoon geritst. Een Zip-punt wordt niet als een uitvoerbaar bestand beschouwd, dus het passeert de antivirusbarrière.
Aan de andere kant is het in het dagelijks leven beter om bij aankomst alle ZIP- en andere compressieformaten over te schakelen naar de antivirus.
Vriendelijke groeten