Ik ben al een tijdje op zoek zonder te vinden. Dus ik post hier in de hoop dat iemand me kan helpen...
Om het kort uit te leggen, wanneer ik een boomkopie maak van een assemblage en de optie "Tekeningen opnemen" aanvinkt, worden de tekeningen niet aan mijn lijst toegevoegd en blijft het "Totaal te kopiëren" nummer voor de tekeningen onderaan het venster wanhopig op "(0)"...
De plannen die moeten worden toegevoegd, worden opgeslagen op dezelfde plaats als hun respectieve model, met dezelfde naam.
Ik heb in veel opties in de PDM-admin-tool gekeken (Gebruikers- en groepsinstellingen / Bestandstype-instellingen / ...), Ik heb hetzelfde gedrag als ik probeer te manipuleren met het Admin-account.
Alvast dank aan degenen die me op een parcours konden begeleiden, want op dit moment ben ik een beetje aan het opdrogen...
Je moet al door de PDM-tool gaan: tabblad "tool" / "copy of tree" (of iets dergelijks is "copy tree" in het Engels).
Dan moet u in het menu voor het kopiëren van bomen het vakje "inclusief tekeningen" aanvinken
Als het niet OK is, is dat omdat PDM niet de link zou moeten leggen tussen de Europarlementariër en de assemblee (wat raar zou zijn)
Wat zegt het tabblad "bevatten" van EPDM over een tekening die zichzelf niet wil kopiëren? Als het tabblad niet verwijst naar het 3D-bestand (en zijn kinderen), komt het probleem daar vandaan (en dus mogelijk van een verknoeide configuratie van uw EPDM).
De manipulaties van de tool (Copy Tree) zijn precies wat ik doe. En de getekende bestanden komen niet in de lijst.
De links zijn echter goed gemaakt in PDM: als ik kijk naar de lijst "bevat" van een tekening in kwestie, dan staat daar het 3D-bestand in dat prima is en dat in de lijst van de boomkopie staat (en dat dus de tekening terug zou moeten halen als ik op de optie "inclusief tekeningen" klik).
@YP69:
Bedankt voor de video, ook al blijft het "basic" en weet ik al wat het laat zien.
Wat betreft de keuze laatste versie / waarnaar wordt verwezen, gebruik ik voornamelijk "nieuwste versie". Ik heb nog steeds tests gedaan met de 2 keuzes maar het resultaat blijft hetzelfde.