PDM - Beheer van planlijsten

Hoi allemaal

Enige tijd geleden opende ik een onderwerp om erachter te komen hoe u uw planlijsten beheert.
Het algemene antwoord was "met PDM is geweldig"
Dus gaven we :) door Dit is niet de enige reden, wees gerust

Aan de andere kant
Het beheer van de lijst met plannen was geen onderwerp dat tijdens de uitvoering aan de orde kwam

Over mijn vorige onderwerp,
Ik zag dat in combinatie met DataRecovery het bewerken van zo'n lijst eenvoudig is.
Aan de andere kant zie ik niet echt in hoe ik kan voorkomen dat ik alle plannen in mijn kisten loslaat.

In het ideale geval zou ik enkele van de vliegtuigeigenschappen willen extraheren die door PDM zijn geïnjecteerd
Deze plannen komen allemaal uit hetzelfde project, maar niet noodzakelijkerwijs in dezelfde bestanden.

Als je aanknopingspunten hebt;)
Fijne dag

Goedenavond

Ik bevestig dat je met Datarecovery alleen informatie  uit bestanden kunt halen.

Met de EPDM-zoekopdracht is het mogelijk om informatie uit de datamap  in Excel-bestanden te extraheren.

Werk je met projectnummers, informatie die alle plannen aan elkaar kan koppelen?

Cdlt

Hallo
Bedankt voor je feedback Yannick,

Ok, dat is wat het mij leek voor de DataRecovery

Dus voor nu,
We werken meer met modelnamen
Maar er is bijvoorbeeld geen informatie aanwezig in de woningen

We willen een plan neerzetten, een lay-outcode
Hetzelfde als een projectcode

Ik denk dat ik zal zien hoe ik de informatie uit de gegevenskaarten naar Excel kan extraheren
Maar als ik een gemeenschappelijk stuk heb voor meerdere projecten
Hoe kan het naar buiten worden gebracht?

We zullen dit onderwerp op een toekomstige ondersteuningsdag moeten behandelen .

Hallo

U kunt Solidworks-stuklijsten gebruiken om uw projectnummer in uw verschillende onderdelen te  markeren. 

Solidworks of smartbom zijn in staat om een stuklijst te exporteren met alle informatie die op de EPDM-datakaarten is ingevoerd.

Cdlt