PDM - Nieuwe index van bestanden vóór PDM

Hallo

We hebben bestanden die zijn geproduceerd voordat PDM arriveerde.
Sommige van deze bestanden (.slddrw) hebben al een hint.

Alle bestanden zijn in de PDM-kluis geplaatst,
Zodra ik een plan wil wijzigen, vertrekt het met een hint alsof het bestand leeg is.

Laat het me uitleggen:

Oud plan => index B
Geïmporteerd in de kluis, archivering => B-index
Wijziging van het plan via PDM => index A

In mijn overgang heb ik een actie Variabele definiëren die is ingesteld op %volgenderevisie%

Als je lichten hebt om me te zuiveren,
Dankjewel daarvoor;)

Hallo

U moet de rechten om de revisie in te stellen toevoegen aan de staat/staten waarin u geïnteresseerd bent. In het tabblad Revisienummer van deze staat(en) moet de variabele worden geconfigureerd die wordt gebruikt om de index te beheren.

Als u klaar bent, verschijnt er een venster van het type versie ophalen wanneer u op "Revisie instellen" klikt. Klik met de rechtermuisknop op de regel van de bestanden en selecteer Alle nieuwe revisiewaarden instellen op de waarde van de kaartvariabele.

Zeer goed uitgelegd in de hulp anders: http://help.solidworks.com/2018/french/EnterprisePDM/FileExplorer/t_Incrementing_Revisions.htm?id=1300008ce58d4f6a9190917f74e5ee4f#Pg0

1 like

Anders is er ook in de pc-starter een importstroom waarmee u de revisie kunt herkennen, zolang de bestanden hetzelfde profiel hebben als de bestanden die al in PDM staan

Bedankt voor je feedback,

Dus voor de oplossing van "Set revisie",
Zoals ik het begrijp, zal PDM de gegevens in de kolom "Beoordelen" vervangen door de kolom "Data Map Variable".

De waarde in mijn datakaart is echter goed.

Deze bestanden hebben een importstroom doorlopen om de reeds geïndexeerde bestanden normaal te beheren.

definir_la_revision.jpg

Niet weten wat je importstroom is, want hij zet - op alles.

U moet dus met de rechtermuisknop op de volledige lijst klikken en "Stel alle nieuwe revisiewaarden in op de waarde van de kaartvariabele" selecteren

Op dit punt wordt de revisie ingesteld op de kaartvariabele en volgt dan het revisieschema dat in uw kluis is opgegeven.