PDM op Windows 11

Hallo

Na het updaten van mijn pc van Windows 10 naar Windows 11 werkt PDM niet meer goed. Helaas is het meer dan 10 dagen geleden dat de update is uitgevoerd en dus is er geen weg terug mogelijk, behalve om de pc opnieuw te formatteren!

Kunt u mij vertellen of u hetzelfde probleem heeft en vooral wat u moet doen?

Bedankt

Hallo

Je had dit onderwerp eerst moeten (moeten) lezen: Incompatibiliteit met Windows 11 en SOLIDWORKS

2 likes

Hallo en bedankt voor de feedback,

Inderdaad, was het maar...

Maar Solidworks of Visiativ hadden misschien een e-mail kunnen sturen om iedereen te waarschuwen, want ik ben niet vaak op het forum.

Over het algemeen informeer ik voor een grote update naar compatibiliteit.

Ik ben bang dat de enige oplossing is formatteren voor W10 return.

Misschien een ticket maken bij de hotline om te controleren, maar niet te veel twijfel over de resterende oplossing.

2 likes

Als de map C:/windows.old nog aanwezig is, is het mogelijk om terug te gaan naar Windows 10 zonder te formatteren (en zonder gegevensverlies).

https://www.numerama.com/tech/761518-windows-11-une-simple-commande-vous-permet-de-revenir-vers-windows-10-quand-vous-voulez.html

2 likes

Heel erg bedankt voor de feedback, maar helaas niet OUD bestand.

Het is een verborgen map, als je de optie "verborgen mappen weergeven" niet hebt aangevinkt en "beveiligde bestanden verbergen op het systeem" niet hebt aangevinkt, zie je deze niet. U kunt deze opties vinden in de mapopties.

In Verkenner, Beeld>Opties>Menu Weergave

Probeer in ieder geval de link toch, je zult betrouwbaarder weten of je nog terug kunt.

1 like

De oude map wordt bewaard zolang het mogelijk is om terug te gaan en wordt daarna automatisch verwijderd. Dus als de deadline om terug te gaan is verstreken, is het dossier verdwenen...

1 like

Bedankt, maar geen OUDE map in de verborgen mappen.

Probeer in ieder geval de link toch, je zult betrouwbaarder weten of je nog terug kunt.

1 like

Nee, geen resultaten, met de manipulatie van de link geeft het een fout aan. De optie is onbekend.

Nogmaals bedankt voor je hulp

Wanneer is Windows 11 geïnstalleerd?

1 like

Sorry, het antwoord staat in de vraag... Tijd voor mij. Dus ja, opmaak...

1 like

01/04/2022 dus opmaak

1 like

Hallo

er is een SW Win11-link, maar ik weet niet of de pdm er goed mee werkt, het is aan jou om te testen

https://www.visiativ-solutions.fr/compatibilite-windows-11-et-solidworks-2022/

2 likes