"Standaard" PDM: Kopieer een onderdeelvariabele naar een andere vlakvariabele

Hallo

Ik moet de waarde van de revisievariabele van het sldprt-bestand ophalen om deze naar de deelrevisievariabele van het slddrw-bestand te schrijven dat aan het deelbestand is gekoppeld

In het ideale geval zou ik ook de Revisievariabele uit het slddrw-bestand willen halen om deze in de Draw-revisievariabele van het sldprt-bestand te schrijven dat aan het planbestand is gekoppeld

Ten tijde van WorkGroup voerde ik deze manipulatie uit met integratie om deze twee variabelen in de kamer en het plan in te schrijven

Met deze module kon ik deze informatie in de kamer en het plan schrijven, zelfs nadat het was gearchiveerd en zonder de revisie-index te wijzigen

Bij voorbaat dank aan iedereen die mij kan verlichten

Hallo. 

Ten eerste moeten uw drw-bestanden een gegevenstoewijzing hebben met een deelrevisievariabele die is toegewezen (CustomerProperty) met de Solidworks-revisie-eigenschap. Uw bestandsshares moeten ook een gegevenstoewijzing hebben met een revisievariabele (maar niet toegewezen aan SW).

Vervolgens moet u een MyPDMTools-taak uitvoeren die de Part-Revision variabele van de drw kopieert naar de Revision Part variabele. Deze taak zal op de drw worden gelanceerd.

1 like