[PDM-werkgroep] Kluisfout: 50

Hallo

Ik heb (weer) een probleem met PDM Workgroup, ik heb een assembly geopend die ik al gearchiveerd had om een configuratie toe te voegen.

Zodra mijn wijzigingen zijn aangebracht, krijg ik deze foutmelding wanneer ik de assemblage weer incheck:

" VEILIGE FOUT: 50

Het niet archiveren van document "...... ".

Archiveren is verlaten! "

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?

Bij voorbaat dank.

Hallo

Is het een bestand dat al onder deze naam is gearchiveerd?

Zit er geen speciaal teken in de naam?

Ja, ik heb de naam niet veranderd, ik heb alleen de naam van een van de configuraties gewijzigd, dat is alles.

Geen speciale tekens.

Ah, dat is interessant! Het lijkt mij dat @Benoit.LF dit probleem al had gehad bij het wijzigen van de configuratie!

Hallo

Welke versie van SoildWorks gebruik je? Heeft u nog een configuratie met de naam "Standaard"?

@Aurélien, het gaat om PDM Workgroup, niet om EPDM: http://www.mycadblog.fr/solidworks-enterprise-pdm-versus-solidworks-workgroup-pdm/ ;-)

Veroorzaakt het opslaan onder dezelfde naam in een andere map om te proberen die kopie te archiveren in plaats van het origineel hetzelfde probleem?

Is het toeval dat iemand dit deel van de PDM bekijkt in SolidWorks of SolidWorks explorer?

@Benoit.LF: Ik werk in 2013 en ja, ik had een standaardconfiguratie

Om je @.PL vragen te beantwoorden, ik had al geprobeerd mijn assembly in een andere directory op te slaan en vervolgens opnieuw op te nemen, maar nog steeds hetzelfde probleem. En niemand visualiseerde mijn stuk...

Sindsdien ben ik erin geslaagd om te archiveren zoals ik wilde, maar ik heb niets bijzonders gedaan, ik weet nog steeds niet wat de oorzaak van mijn probleem is, zelfs als het bij toeval is opgelost...

Probleem zelf opgelost, zie mijn vorige post.