Overgangsmeldingen aanpassen

Hallo

Tijdens veel overgangen meld ik deze of gene persoon met de auto. Ik bedoel niemand (de maker, de validator of iets anders bijvoorbeeld)

Welke persoon op de hoogte wordt gebracht, is dus variabel afhankelijk van het dossier.

Alles werkt heel goed, maar ik wil deze melding aanpassen (ik wil de waarde van enkele variabelen toevoegen om de gebruiker te vertellen wat hij moet doen) een beetje zoals  het in dit bericht is gedaan:

SOLIDWORKS PDM EDPM Forum Workflow, Transitie Actie | CAD (lynkoa.com)

Behalve dat in dit bericht een groep op de hoogte wordt gebracht en niet een variabel persoon (tenzij ik me vergis)

Als iemand een idee heeft.

Bedankt.

Hallo, om mensen op de hoogte te stellen tijdens overgangen gebruik ik de PDMMessage tool van myPDMtools. Hiermee kunt u een e-mail sturen naar mensen of groepen, en de hoofdtekst van de e-mail instellen door variabelen, links, afbeeldingen, ...

De maker definieert een validator in de gegevenskaart en vervolgens wordt er een e-mail naar deze twee mensen gestuurd wanneer de status verandert.

Zie voorbeeld in PC.

2021-06-21_09h53_34.png

Hallo

Heel erg bedankt, het zou inderdaad moeten voldoen aan de behoefte aan maatwerk. Ik heb snel naar de tool gekeken en er is geen reden waarom deze niet zou werken.

1 like