Hallo, ik ben op zoek naar informatie, bijvoorbeeld, tutorial om het contextmenu in de ePDM aan te passen om het intuïtiever te maken voor gebruikers en fouten te beperken
Pas de volgorde aan, maar voeg ook iconen toe aan de taak
Bij voorbaat dank
Hallo, ik ben op zoek naar informatie, bijvoorbeeld, tutorial om het contextmenu in de ePDM aan te passen om het intuïtiever te maken voor gebruikers en fouten te beperken
Pas de volgorde aan, maar voeg ook iconen toe aan de taak
Bij voorbaat dank
Hallo
Bij mijn weten niet mogelijk. Nieuw is een Windows-commando dat zich gedraagt zoals in de klassieke verkenner (buiten de kofferbak). De enige items die zijn toegevoegd, zijn afkomstig uit de sjablonen voor het maken van documenten of de mappenstructuur.
De enige manier om te organiseren is door nuttige functies te groeperen, de functies die niet worden gebruikt of onderhevig zijn aan het risico van interpretatie te verwijderen en ze mogelijk te vervangen door directe acties van dispatchfuncties. Het gebruik van een kluis van het ePdm-type vereist ondanks alles een zekere striktheid, gebruikerstraining en een soort vereenvoudigde gebruiksprocedure die beschikbaar wordt gesteld, maakt het over het algemeen mogelijk om hanteringsfouten te voorkomen.