Hoi allemaal
Het is nu al meerdere keren voorgekomen dat een munt zijn configuratie verliest....... Laat het me uitleggen.
Ik heb een assemblage met pinnen erin, pin met verschillende configuraties (Ø8x20, Ø8x25, Ø8x30.....). Als ik kort daarna mijn assembly opnieuw open, verliest soidworks de configuratie, legt een config op mij en vertelt me dat de config. bestaat niet meer..... terwijl het wel bestaat.
Het doet hetzelfde met een schroefvijl.
Heeft iemand een verklaring?
Bij voorbaat dank, een fijne dag verder.
Michael
2021-11-23_11_37_46-solidworks_2020.png
1 like
Helaas geen verklaring, maar ook dit fenomeen hebben we opgemerkt.
We hebben verschillende vijlen (vaak van schroeven of zelfs een soort materiaal) van verschillende klanten. Sommige zijn bijna altijd problematisch, andere nooit.
1 like
Hallo
Twee ideeën komen bij me op bij het lezen van dit probleem:
Bevinden de bestanden zich in een EPDM-kluis? Omdat er soms vreemde dingen zijn, extractie / rollback bug van de server (dat is vorige week gebeurd)
Gebruikt u buiten EPDM meerdere gebruikers dezelfde bestanden, misschien zijn er duplicaten op verschillende plaatsen
1 like
Hoi allemaal
Het bestand bevindt zich op ons interne netwerk. We gebruiken het maar met z'n 3en en er is geen kopie van het bestand.
En dat deed hij vanmorgen weer.....
Hallo
A priori is het de "." in de naam van de configuraties.
Uw pc's moeten verschillende instellingen hebben en één keer is het een "." een schot een "," die in de configuratienaam verschijnt.
-> Controleer de Solidwoks en Excel instellingen van al je werkplekken
-> over het algemeen de punt in configuratienamen vermijden
2 likes