Hallo, ik werk momenteel aan een SW2017-licentie en voor een project moesten we de pc met de licentie op een ander netwerk aansluiten. Vervolgens zetten we de pc weer op ons netwerk.
Het probleem is dat vandaag, wanneer ik een assemblage/onderdeel of een plan open, alle referenties "verloren" zijn en wanneer ik er handmatig naar zoek, SW de referenties onmiddellijk vindt. SW verliest echter systematisch de referenties , je moet ze elke keer dat ik ze open handmatig aanwijzen (ondanks de montagerecords wanneer ik alle onderdelen heb gericht).
Wetende dat het probleem niet afkomstig is van de assemblages, omdat ze zonder problemen openen vanaf een andere pc die niet van netwerk is veranderd.
Hoe zorg ik ervoor dat SW de referentiepaden vindt?
Hallo
Een "pack and go" stelt je in staat om weer bij 0 te beginnen.
Het is een kopie van alle gebruikte bestanden die op één plek kan worden opgeslagen, geen problemen meer met bindingen.
Menu: Archiveren/inpakken en wegwezen
Dan lijkt het mij dat er verschillende niveaus van onderzoek zijn.
1 niveau wat is er in sessie
Zoeken op 2 niveaus in de map
Map met 3 niveaus aangegeven om in te kijken
Vriendelijke groeten
Gebruikt u netwerkschijven of gebruikt u rechtstreeks het netwerkpad?
Het is verrassend dat bij het opnemen nadat je opnieuw het juiste pad hebt gegeven, het probleem blijft bestaan.
Dank u voor uw antwoorden,
We werken op netwerkschijven, Solid kent de bestandslocaties omdat wanneer je naar het ontbrekende onderdeel zoekt, het er direct naar verwijst. We zullen controleren of het probleem niet bij ons netwerk ligt, misschien voorkomt een firewall dat SW de componenten automatisch herstelt, terwijl dit handmatig is toegestaan?
Ik zag met SW-ondersteuning en ze konden het probleem niet oplossen. Het probleem blijft bestaan, zelfs met een volledige herinstallatie van SW. Er is nog steeds de reset van de pc om te proberen.
1 like