Kan ik een verhoging toevoegen aan de boortafelmarkering?

Hallo

Op een tekening heb ik verschillende gaten van verschillende groottes, waaronder een type dat 101 keer wordt herhaald...

Dus heb ik een boorkabel gemaakt met REP TAILLE QTé.

Mijn vraag, nou mijn vragen:

Kunnen we het merkteken aanpassen om er maar één te laten zien (tot nu toe ben ik erin geslaagd om de andere te verbergen), maar dat het laatste merkteken het aantal herhalingen van de piercing bedreigt?

Zo niet, is het dan mogelijk om het boorsymbool per type boor te wijzigen? Dit zou veel beter leesbaar zijn op mijn tekening

Ter herinnering: ik heb de coördinaten niet nodig, alleen de diepte en de diameter.

Bij voorbaat dank voor uw antwoorden.

Hallo

Als u Identieke coördinatensystemen combineren aanvinkt wanneer u uw boortafel selecteert in het tabblad Schematisch, past het dan niet bij u?

Wat bedoel je met symbool en type piercing?

Dank u wel DBZ voor uw antwoord,

Ja, dat heb ik eerder gedaan, maar het gaat meer om het uitzicht, niet om de tafel.

Ik eindig met een overbelaste weergave van "A" om de gaten te lokaliseren.

Ik wou dat ik een enkel "A" -gat kon aanwijzen en het aantal keren dat het voorkomt kon toevoegen.

Of zet geen "A" locatie maar wijzig het symbool van de boring (zet bijvoorbeeld een cirkel met een kruis in het midden voor een Ø3 boor, en een cirkel met een driehoek in het midden voor de Ø5) met een symbool per type boring en voeg dan de referentie toe in de boortabel.  

Ik weet niet echt of ik duidelijk ben...  

Om de "A", "B" te verbergen... U kunt met de rechtermuisknop op verbergen op een meervoudige selectie klikken. Om de hoeveelheid weer te geven kun je dit doen met een symbool voor het boren dat de hoeveelheid (van de herhaling) met <NUM_INST> aangeeft, maar om een symbool toe te voegen om deze of gene maat/type piercing te markeren, droog ik. Bij de limiet kun je centrerende symbolen plaatsen die je in een bepaalde kleur plaatst, afhankelijk van het boren, of de randen van de gaten in een andere lijnstijl plaatsen, maar het wordt lang.

Ja, geen zorgen om de herkenningspunten te verbergen.

Als gevolg hiervan kun je het piercing-symbool niet bewerken, althans niet gemakkelijk.

Dus ik heb de laatste oplossing om alle markeringen die door de boortafel zijn gemaakt te verbergen en vervolgens een symbool voor het boren toe te voegen, dat ik bewerk door alles te verwijderen en alleen  <NUM_INST> + de rep van de tabel over te laten.

Is er een variabele om de boortafelmarkering  ("A", "B") te koppelen aan de opmerking van het boorsymbool ?

Ik heb niet de indruk..