Kan ik evaluatiefoutmeldingen verbergen in Solidworks?

Hallo

Ik stel mezelf deze vraag omdat in onze graveernummers het onderdeel soms lasergesneden maar ook gebogen is. Met de tabbladbouwer duwen we de nodige eigenschappen in onze onderdelen die verschillende stukjes informatie bevatten die moeten verschijnen bij het branden, uit Solidworks eerder dan niets markeren, geeft evaluatiefouten in plaats van niets te plaatsen! Kunnen we, net als de bijgevoegde foto, hem dwingen niets te plaatsen? Anders moeten we er voorwaarden aan stellen, wat ik een beetje omslachtig, om niet te zeggen dom vind!

En zoveel mogelijk een functie in de SolidWorks opties.

Dank u allen voor uw hulp.

Eric

erreur_eval.jpg

Domme vraag ;-)

Het is geen politieprobleem

Dit type lettertype bekijken

http://www.chiropo.com/decoupe-laser/lettrages-en-pochoir

https://www.dafont.com/fr/theme.php?cat=114

@+ ;-)

1 like

Hallo

Heb je ooit CTRL-Q of het tweekleurige licht gedaan om je stuk te regenereren zodat het de links terugkrijgt???  

Hallo

Het is geen lettertypeprobleem, er is een regeneratieprobleem, misschien was mijn vraag niet duidelijk, bij het maken van ons graveernummer, wat minimale materiaalverwijdering is, kiezen we het nummer op basis van de eigenschappen van het onderdeel, het addertje onder het gras is dat als het onderdeel en de laser snijden en buigen, in het graveernummer zullen de letters LP zichtbaar zijn, maar als het niet gevouwen is, verwerkt SW de lege gegevens niet omdat de PIER-eigenschap (P) leeg zal zijn, vandaar de fout ''ErrorEval'', dus ik vraag me af of het mogelijk is om een optie aan te vinken zodat SolidWorks deze opmerking niet weergeeft bij het maken van een soortgelijke fout (dat is het niet een vergissing voor ons, maar voor SW ja). SW accepteert spaties (het geeft deze foutmelding niet met een spatie), maar we moeten er voorwaarden aan opleggen die moeten worden gedaan vanuit software van derden. Terwijl hem simpelweg vertellen dat hij de fout niet moet weergeven, veel hoofdpijn zou wegnemen.

Vriendelijke groeten

Eric

Door te spelen met formules (voorwaarde of aaneenschakeling) moet het mogelijk zijn om de eigenschap met een spatie tot fout te "dwingen".

2 likes

@must7610taz

Heeft u standaardbestanden om het probleem te begrijpen?

Uw belettering gebeurt door op een schets te schrijven

Is het deze schets die geknipt of gevouwen is?

@+ ;-)

Om te testen of het kan helpen:

Display / Verbergen/Tonen /

Verkeerde links... (of) Variabele van links...

We werken hetzelfde en we zetten gewoon een lege ruimte in de onderdelen.