Kan ik een boom van een assembly kopiëren naar een nieuwe, lege assembly?

Ik heb een beschadigde assembly, is het mogelijk om een boom van een bestaande assembly te kopiëren naar een nieuwe lege assembly?

Wat is het doel?

Waarom maak je geen compositie om mee te nemen?

Eigenlijk, als ik het goed begrijp, kopieer je gewoon de assembly en hernoem je deze.

Je opent de nieuwe assemblage en je vindt alle componenten van de vorige in je boom.

Als je een compositie maakt om mee te nemen: alle onderdelen worden gekopieerd. Behalve in het bovenstaande voorbeeld zijn de componenten hetzelfde.

1 like

In jouw geval remrem, een goede oude save-sous lijkt me het gemakkelijkst, nietwaar?

Anders hoef je in de takeaway line-up niet alles te selecteren. Je neemt maar één element als het het element is waarin je geïnteresseerd bent (de startassemblage is de eerste op de lijst)

1 like

Hallo

#bart, #remrem; Ik denk dat de moeilijkheid ligt in het beschadigde bestand.

Misschien is het mogelijk om alle elementen te selecteren (klik gesleept in de boomstructuur) van de assemblage, klik dan met de rechtermuisknop op de selectie en "vorm hier een nieuwe subassemblage". Vervolgens wordt een nieuwe virtuele subassemblage gemaakt. Open het vervolgens gewoon en "sla het op als" om een nieuwe assemblage te maken die identiek is aan de beschadigde assembly. Aan de andere kant weet ik niet zeker of de montagefuncties (herhaling enz.)  zullen volgen, maar als dat alles is wat we nog moeten doen...

Hou ons op de hoogte.

1 like

Het hangt allemaal af van wat hij bedoelt met corrupt.

Het beste is om het bronbestand te hebben om naar te kijken

1 like

Dank u voor uw antwoorden

de bronbestanden zijn naar Solidworks gestuurd omdat de door EPDM geëxtraheerde assembly alleen-lezen blijft voor Solidworks

onmogelijk om een compositie te maken om mee te nemen

Kan niet opslaan onder

Kan geen configuratie maken

Assembly-bestand  is beschadigd

Het montagebestand is ter reparatie naar SOLIDWORKS gestuurd