Ik weet dat je een "persoonlijk" tabblad kunt maken in de command manager, maar ik gebruik het niet en gebruik in plaats daarvan verschillende solidworks-werkbalken. Ik vind het gebruik van tabbladen vervelend.
Kortom, ik wil een werkbalk "Persoonlijke macro" maken (bijvoorbeeld) om al mijn macro's op te slaan. Momenteel worden ze helemaal bovenaan buiten de werkbalken opgeslagen.
Ik durf niet te geloven dat niemand dit verzoek ooit heeft gedaan?
Klik met de rechtermuisknop op de opdrachtbeheerder, pas aan en voeg vervolgens een leeg tabblad toe dat u een naam geeft zoals u dat wilt. Dan integreer je je macro's erin.
WAUW! De puinhoop rondom het scherm! Ziet eruit als SW95: https://www.my-cad.fr/actualites/temoignages/conception/generic/souvenez-version-solidworks-avez-debute/
Het is lang geleden dat ik dat heb gezien. De taakbeheerder is nog steeds goed!
Het is glashelder! 27" full HD-scherm + 22" 1680dpi scherm
Ik heb dezelfde lay-out sinds de Sw 2000+ versie, wat betekent dat ik mezelf zelfs geen vragen meer stel. Als ik een andere baan neem, ben ik verloren...... Dit is de prijs van bescherming!!
Hallo Dus, is er een oplossing gevonden? Het doel is om een gepersonaliseerde en onafhankelijke "werkbalk" te creëren (en geen "command manager tabs"), om deze op verschillende werkstations te kunnen standaardiseren/beheren/implementeren.
Het allereerste antwoord van de discussie lijkt mij het meest relevant en het is gemakkelijk te implementeren via een sldreg-bestand met export van de macrowerkbalk.