Kan ik een DriveWorks-database gebruiken zonder licentie?

Hoi allemaal

Ik had een vraag over DriveWorks.

Het gebruik van de database die je aanmaakt via DriveWorks (Solo of Pro) is alleen mogelijk als je een Solo- of Pro-licentie hebt, of kun je deze gebruiken met een klassieke Solidworks-licentie, of met een licentie die de wijziging van deze database niet toestaat? (Om economische redenen)

Bij voorbaat dank,

Timothé

Hallo Timothé,

Kun je wat meer in detail treden over wat je wilt doen?

Wat voor soort dingen wil je uit de database exploiteren?

Vriendelijke groeten

Thomas

1 like

Met exploit bedoel ik:

Toegang hebben om het formulier in te vullen,

Maak het onderdeel/de assemblage aan via het formulier,

Maak de verschillende documenten met betrekking tot het onderdeel/de assemblage.

Kortom, als het onderdeel eenmaal is geconfigureerd, is het dan nodig om de solo- of pro-licentie te behouden om het formulier te gebruiken, of is er een "exploitatie"-licentie?

Op dit moment is er geen "exploitatie"-licentie voor de DriveWorks-technologie.

Een van de modules van DriveWorks Pro, DriveWorks User genaamd, stelt gebruikers in staat om formulieren in te vullen en nieuwe modellen te genereren zonder toegang te hebben tot het project. Ik heb de indruk dat dit dicht in de buurt komt van het gebruik dat u beschrijft.

Dus om je vraag te beantwoorden, ja, je hebt een DriveWorks-licentie nodig om je formulieren te gebruiken.

Het is echter belangrijk op te merken dat wanneer u DriveWorks Solo of DriveWorks Pro aanschaft, uw licentie van u is, evenals de bijbehorende softwareversie. U kunt deze versie van de software dus gebruiken zoals u dat wilt.

Ik hoop dat dit uw vraag beantwoordt, ik raad u aan contact op te nemen met uw wederverkoper voor meer informatie over licenties en technische abonnementen.

Met vriendelijke groet.

Thomas

1 like

Dus als ik het goed begrijp, mag de licentie niet elk jaar worden verlengd? Ik val je niet meer lastig en neem contact op met mijn dealer! Nogmaals bedankt:)