Ik wil labels maken (ongeveer 175 verschillende modellen), ik werk aan SolidWorks en mijn onderaannemer aan wie ik de productie van mijn labels wil toevertrouwen, werkt aan Adobe Illustrator. Hij vraagt me om een gevectoriseerd bestand dat direct bruikbaar is, omdat anders het herwerken van mijn 175 bestanden veel tijd zal kosten en een impact zal hebben op de prijs van mijn labels. Door van mijn model een MEP te maken waar een " wireframe " visie op is. Adobe Illustrator is in staat om de vector van mijn label op te halen. Het lijkt er echter op dat hier een segmentatie plaatsvindt: mijn label is goed gevectoriseerd, maar de vectoren van mijn label zijn niet aan elkaar gekoppeld, alsof ze hun haakjes kwijt zijn... Weet u een oplossing of alternatief? STICKER RELEVABLE_.PDF (30.0 KB) STICKER RELEVABLE_. SLDPRT (449.6 KB)
Het probleem is dat de segmenten van mijn vector niet aan elkaar zijn gekoppeld, en het kan gebeuren dat sommige tijdens het exporteren worden verplaatst...
Ja, ik heb het geprobeerd met verschillende formaten... (DXF / DWG / AI / PDF / enz...) zowel met het 3D-model als met de Europarlementariër. Mijn onderaannemer vertelt me dat mijn bestanden inderdaad gevectoriseerd zijn, maar dat ze zijn opgebouwd uit afzonderlijke segmenten en cirkelbogen, en dat ze, om ze te kunnen gebruiken om labels te maken, ze handmatig moeten bewerken om de segmenten samen te voegen en de curves opnieuw te creëren, wat uitvoerbaar is, maar arbeidsintensief!
Het probleem van het samenvoegen van samenvallende punten komt vrij vaak voor. Probeer in de exportopties de eindpunten samen te voegen met een waarde van bijvoorbeeld 0,001 (het voegt punten samen die 0,001 en minder uit elkaar liggen). Afhankelijk van de mate van precisie van uw plot, met andere woorden, als u niet-samenvallende punten heeft maar met een afwijking van minder dan 0,001 en die niet mogen worden samengevoegd, test dan 0,0001 of minder.
In theorie zouden we een tolerantie van 0 moeten kunnen stellen, behalve dat het tussen conversies, vervormingen en andere onnauwkeurigheden mogelijk is dat er discrepanties ontstaan tussen 2 punten die normaal gesproken perfect toevallig zijn. Daarom is een waarde groter dan 0 veiliger.