Kunnen we een bestand op sharepoint zetten aan het einde van een validatie in een workflow

Hallo, met mijn bedrijf denken we erover om een workflow op te zetten die een pdf-bestand zou verzenden dat is gevalideerd op sharepoint. Ik heb al onderzoek gedaan, bedrijven maken zeer goede tools, maar te compleet voor ons eenvoudige gebruik. Dus ik zou graag willen weten of je hebt of een eenvoudige macro voldoende zou zijn (ik heb al een aantal test gedaan nog niet overtuigend) om een bestand naar SharePoint te sturen?

Bedankt voor je hulp 

Hallo

In sharepoint is er een optie om een sharepoint-map weer te geven in de windows verkenner. Heb je het geprobeerd? Zodra dit is gebeurd, kunt u dan het adres van de map in de adresbalk van de verkenner ophalen en gebruiken om aan te geven dat de pdf op dit adres moet worden opgeslagen?

1 like

Hallo 

Het is me eindelijk gelukt om te doen wat ik wilde, het was eigenlijk heel eenvoudig. Ik heb de sharepoint-map eenvoudig rechtstreeks  op mijn pc gesynchroniseerd, dus in mijn workflow heb ik het adres van de map van mijn Windows Explorer-pc gezet en de bestanden daar worden rechtstreeks op sharepoint gesynchroniseerd. 

Dank u voor uw hulp.