Kun je een cameraweergave in een SW2013-tekening plaatsen?

Hallo

Ik wil een camera visueel maken (camera + real view + ambient oclusion) op een tekening, naast een meer technisch plan.

Om een compleet vel te maken, aan de ene kant een "echte" 3D-weergave en vervolgens aan de andere kant verschillende aanzichten met afmetingen.

Ik ben al een tijdje op zoek maar heb niets gevonden!

Ten eerste, is het mogelijk op SW2013? Zo ja, hoe doen we dat?

Dank u voor uw hulp.

Hallo

Voor mij is de enige methode om de 3D-visual als een afbeelding op te slaan en vervolgens de afbeelding in de tekening in te voegen.

@+

2 likes

Re

Ik denk dat ik in de nieuwe functies van de 2014-versie zag dat het in ieder geval mogelijk zal zijn voor de realview, omdat de cameraweergave die we al hebben in 2013!

http://www.solidworks.fr/launch/overview.htm

@+

Hallo

Inderdaad, het invoegen van een afbeelding of screenshot lijkt op dit moment essentieel.

1 like

Hallo

Ik gebruik een kleine schermopnamesoftware Gadwin Printscreen,  het zet de weergave in jpg die in een tekening wordt ingevoegd. 

1 like

Hoi @nrenou

kijk naar deze tutorial op SW 2011 heb je al het echte uitzicht in de tekening

http://www.youtube.com/watch?v=ghT7u5TV0CQ

@+ ;-)

Bedankt voor je antwoorden, het is leuk.

Voor de afbeelding die op de Europarlementariër is geplaatst, wist ik het al. Het probleem met deze methode is dat het plan niet automatisch kan worden bijgewerkt (logisch, het is een afbeelding ;o).)

En aangezien we met meerdere zijn op de BE, en iedereen zijn eigen manier van werken heeft, zou het voor iedereen gemakkelijk moeten zijn.

Ik ga kijken naar de nieuwigheden van 2014, zoals aangegeven.

Ik werk in de lay-out (displays voor supermarkten en andere MAG's), het probleem is om een "realistisch" beeld te maken van een meubelstuk met een uitzicht op menselijke hoogte op een MEP. En ernaast (op hetzelfde vel) 2/3 aanzichten (voorkant/zij/...) met de afmetingen van de afmetingen en enkele nuttige afmetingen. Gebaseerd op het verzoek van de klant.

En afgezien van een camerastandpunt, zie ik niet echt hoe ik dat moet doen.

@+

re

Heb je geprobeerd een zeefdruk te maken in virtueel deel?

1 like