Ik moet een plaat voorbereiden met een tekst die met een laser gesneden gaat worden, ik weet dat er lettertypen zijn om te lasersnijden, maar de klant wil een speciaal lettertype.
Ik zou graag willen weten of er een manier is om dezelfde tekens in één keer te wijzigen door er maar één aan te passen?
Voorbeeld: ik wijzig de "e", ik maak een link met het plaatwerk om te voorkomen dat het valt en hier zou ik willen dat het alle andere "e" van de tekst wijzigt.
Weet je een snellere manier dan elke letter één voor één te doen?
Je maakt je deel op solidworks en je slaat het op in dxf-formaat, het is niet ingewikkelder. Als uw onderdeel plaatwerk is , hoeft u alleen maar de plaatwerkoptie aan te vinken bij het registreren, anders heeft u een dxf met uw onderdeel niet uitgeklapt.
Simpel gezegd, wanneer u uw tekst typt, kunt u in het linkerdeelvenster het vakje "documentlettertype gebruiken" uitschakelen. Van daaruit kunt u een geschikt lettertype kiezen.
Om @AC cobra 427 compleet te maken, is Draftsight gratis beschikbaar op deze site. Je hoeft alleen maar te downloaden en te installeren en je zult in staat zijn om ALLE dxf gemaakt met Solidworks te verwerken.
Om de dxf te herwerken kunt u deze ook invoegen in een SW-tekening door Nieuwe tekening, keuze van het basisvlak, DXF/DWG-invoeging .... of Open DXF-plan direct in SW...
Als ik in het geval ben dat ik een opgelegd beleid heb.
Ik doe mijn verwijdering van materiaal door alle lichamen goed te houden, ik creëer een gefuseerde baas om de binnenkant van de letters te sluiten, zoals de O, de A, de P enz....