Kunnen we dit plaatsen?

Hallo

Ik zou graag willen weten of we hier een baan kunnen plaatsen die niets met de C.A.O te maken heeft

Of als er een geschikte plek is voor dit soort verzoeken?

Hoi Bart,

Ik denk dat de beste plaats de te vervullen groepspositie zou zijn. Zelfs het is voor CAD, maar ik denk dat het er zou zijn als het op technisch gebied is natuurlijk...

1 like

Het is voor een map, ik heb de advertentie in mijn bedrijfsbestand gezet....

1 like

OK, ik denk niet dat er ruimtes zijn gewijd aan dit soort posities. Ik denk dat het een verzoek kan zijn om de site te verbeteren.

1 like

Het is vooral dat Lynkoa daar niet voor gemaakt is.

in de kern is het een platform dat zich toelegt op CAD

1 like

Goedenavond

Ik denk dat je het altijd in de sectie Vacatures kunt plaatsen, zelfs als het geen functie voor CAD is, het geeft je altijd een extra plek :)

En wie weet, misschien wil een van ons zich omscholen:)

2 likes

Ja, het is waar, maar hey, aangezien er een groot herontwerp van de site zal zijn, zal het misschien mogelijk zijn ??? We laten ons verrassen. ^_^

2 likes

als het een persoon in staat stelt een baan te vinden en uit de werkloosheid te komen.

Moge de kracht met je zijn.

5 likes

Helemaal met je eens Obi Wan, het probleem is dat als een persoon geen baan heeft, ze niet per se Solidworks hoeven te gebruiken en geen lynkoa-account hoeven te hebben. Daarnaast ben ik persoonlijk geregistreerd in verband met het onderhoudscontract van mijn bedrijf, wat betekent dat zonder baan en dus zonder bedrijf, weinig kans is om de advertentie tegen te komen.  

Daarom zou ik de advertentie in de eerste plaats liever op andere sites plaatsen!

Cdt 

G.

4 likes

Ja, ik denk dat je kunt posten in de groep "CAD-vacatures".

@G. Om Lynkoa te gebruiken is het niet nodig om deel uit te maken van een bedrijf (met of zonder mycad contract). Deze groep is dus toegankelijk voor elk Lynkoa-lid.

Vriendelijke groeten

2 likes

Hallo

Ik denk dat zelfs als we hier min of meer in CAD zijn, we allemaal wel iemand kennen die op zoek is naar werk met wie we over dit aanbod zouden kunnen praten =)

3 likes

Daar zijn we het mee eens.

Dus bij twijfel,

Wij zijn op zoek naar een digitale vouwmachine.

Plannen lezen, vouwen, met de wens om te leren en te evolueren.

In een gezelschap van 15 personen, gevestigd in de Nord Pas de Calais.

Salaris op basis van vaardigheden.

CV's versturen op Contact@dayplian.fr

Bedankt! =)

6 likes

Hallo

Ik kom uit de buurt, dus ik stap over naar mijn contacten die er nog wonen.

3 likes

Dank je wel Ludo! =)

1 like