Ik zou graag de parameter "eenheid van massa" van een onderdeel willen kunnen ophalen, zodat ik in een cartouche de massa met zijn eenheid kan weergeven, afhankelijk van de eenheid die is geselecteerd in de eigenschappen van het document.
Zou u weten of de parameter "eenheid van massa" bestaat, zo ja, welke is het?
Ja @Bart, het werkt zolang u de eenheden van uw documenten niet wijzigt. Als je bijvoorbeeld een onderdeel neemt en je zet er een eenheid in grammen op, dan geeft dit op je achtergrond een massa van 1500 kg aan, in plaats van 1,5 kg in je voorbeeld, aangezien de meeteenheid geen eigenschap is.
Het kan bijvoorbeeld gebeuren als u onderdelen of samenstellingen van dubieuze herkomst terugvindt.
Ik hoopte deze meter te kunnen aanpassen omdat ik plannen moet maken voor onderdelen van enkele honderden kg, maar ook van onderdelen van een paar gram.
Dus om het leesbaarder te maken, kleine stukjes in grammen en grote in kg.
U kunt ook een aangepaste eigenschap maken die de conversie automatisch uitvoert en twee kolommen maken die de massa in uw titelblok aangeven, of in plaats van twee kolommen te maken, kunt u proberen een selectievakje in uw eigenschapsformuliereditor te plaatsen om aan te geven welke eenheid u wilt gebruiken, en deze vinkjes koppelen aan uw persoonlijke eigenschappen... Anders zie ik geen oplossingen:(