Hallo
Ik zou graag willen weten of het mogelijk was om plannen of solidworks-onderdelen te vergrendelen, niet te kunnen wijzigen en/of om een wachtwoord te vragen bij het openen.
Hallo
Ik zou graag willen weten of het mogelijk was om plannen of solidworks-onderdelen te vergrendelen, niet te kunnen wijzigen en/of om een wachtwoord te vragen bij het openen.
EPDM is de beste manier om bestanden te "vergrendelen".
En het werkt zelfs bij het verzenden van bestanden naar een onderaannemer?
Hoi @ LOLO LA
(Ik was van plan om de vraag te stellen voor welk type bescherming)
Dus kijk eens naar deze link
http://forum.solidagora.com/topic1796.html
U beschikt over een beveiligde bestandsuitwisseling appercu
@+ ;-)
Hallo.
In het vrije genre.
Voor het plan (opslaan in pdf)
Dan gebruik je het geheel (deel + plan) met 7Zip en zet je een wachtwoord op het zipbestand.
En we geven het wachtwoord aan de juiste persoon.
De vraag vraagt om verduidelijking: wat is het precieze doel? Het is in de context van een verzending naar een klant van wat ik begrijp.
Je moet dus definiëren wat je wilt dat de klant precies met je bestanden kan doen.
Wachtwoordvergrendeling, dat is geen probleem, er zijn honderden gratis software voor bestandsversleuteling op het net, maar ik betwijfel of het uw behoefte is!
De vraag die je jezelf in het begin moet stellen, is, denk ik, wat de functies zijn die ik mijn ontvanger ga toestaan.
Namelijk:
Is het slechts een consultatie of een visualisatie?
- gebruik in dit geval E-drawing
Moet uw ontvanger uw plannen of onderdelen gebruiken voor andere toepassingen (assemblage, simulaties...)?
- In dit geval is de gemakkelijkste manier om uw bestanden te converteren
Moet het in staat zijn om ze te wijzigen en de boomstructuur te behouden (uitwisseling-uitwisseling)
- in dit geval geen andere mogelijkheid dan hem de inboorlingen te laten antwoorden.
Ik hoop dat ik je een goed advies heb gegeven. Tot uw dienst.
Cédric.
Hallo
U kunt uw bestanden opslaan in eDrawings-formaat, in welk geval de persoon uw ontwerp kan bekijken zonder het te kunnen bewerken. Als u bent uitgerust met eDrawings Pro, kunt u het de mogelijkheid geven om afmetingen te nemen enz. Als uw klant al eDrawings heeft, kan hij op dezelfde manier uw SolidWorks-bestanden rechtstreeks lezen zonder een conversie te ondergaan
Vriendelijke groeten
Hallo
Wanneer een klant niet goed kan visualiseren, sturen we hem een 3D-pdf van het onderdeel of de assemblage (in solidworks).
Op deze manier visualiseert hij beter en kan hij niet aanpassen of partij kiezen.
Vriendelijke groeten
EPDM beheert de levenscycli van uw SolidWorks-onderdelen.
Bijvoorbeeld bij ons een kamer met 3 toestanden mogelijk:
- IN DESIGN: het onderdeel is in wording, dus het is bewerkbaar.
- GELDIG: Als het zich in deze staat bevindt, betekent dit dat het onderdeel "goed voor productie" is, dus het kan niet worden bewerkt vanuit SolidWorks (het wordt gewoon alleen-lezen gemaakt door het EPDM-systeem).
- ONDER WIJZIGING: zoals alle mechanische onderdelen, zijn ze waarschijnlijk aanpasbaar, dus u moet een zeer specifieke actie (nieuwe revisie) uitvoeren vanuit SolidWorks via de EPDM-add-in om het recht te hebben om het onderdeel te wijzigen. Door deze actie te doen, krijgt het stuk systematisch een hint. Nadat de wijziging is aangebracht, moet het onderdeel opnieuw worden gevalideerd om het niet-wijzigbaar te maken.
Hallo
Als het een set is, kun je het als een stuk opslaan en op die manier kan de gebruiker er niet echt wijzigingen aan toevoegen
E-tekening.
Bovendien is het niet nodig om Edrawing Pro te hebben om de optie op het bestand aan te bieden, wijzig gewoon de optie bij het opslaan van het bestand in Edrawing-formaat.
@Jose-accessa
Wees voorzichtig, je hebt SolidWorks Pro en dus Edrawing Pro nodig om de afmeting op het Edrawings-bestand te kunnen aanbieden.
@+
BEDANKT voor al je antwoorden, er zijn meerdere mogelijkheden die ik zal proberen, en kijk welke het beste bij mij past.
Hallo
Alsjeblieft, ik heb uitvoerbare bestanden van .smg solid works en ik wil een assembly maken met, is er een manier om dat te doen?