Om de hotline te bereiken, moet u naar het tabblad MyCadServices-ondersteuning gaan en een incidentticket openen. Is er geen foutmelding? Is er iets in de Windows Event Viewer?
Geen Windows-foutmelding en er wordt geen ster weergegeven. Ik heb me zojuist geregistreerd op de site omdat ik eerder een telefoon belde. Vandaag heb ik een bericht dat ik naar deze site moet komen... Ik ben een beetje verdwaald, er is geen telefoon om te bereiken...
Uw e-mailaccount is dus nog niet gekoppeld aan uw MyCADservices-account.
U moet rechtstreeks contact met hen opnemen:
U kunt ook een ondersteuningsticket openen door ons te schrijven op support@mycadservices.com of een bericht achter te laten op het antwoordapparaat op 04 78 87 29 26
Of vraag een collega die een account heeft om deze stappen te volgen:
Anders is het niet nodig om een account aan te maken, u moet dezelfde gebruikersnaam (e-mailadres van uw bedrijf) en wachtwoord gebruiken die u eerder hebt gebruikt voor de site MyCADservices.com
@l.courteaux moet je inderdaad een e-mailadres (of identificatiecode) gebruiken dat aan je bedrijf is gekoppeld. Als uw bedrijf geabonneerd is op myCADservices, is er vast wel een gebruiker die een gebruikersnaam met wachtwoord heeft ontvangen. Deze gebruiker moet de "Admin"-rechten van uw bedrijf op de site hebben en zal u dus aan het bedrijfsaccount kunnen koppelen.
Ik stel voor dat je de video's bekijkt die we op You Tube zetten. Zoek op de naam "MyCADservices Training", je zou er 7 moeten vinden.
Uiteindelijk heeft axemble contact met me opgenomen en is het probleem opgelost. Het was noodzakelijk om photoview apart te installeren naast solidworks.